Avto
17 ogledov

Uporabnejši in naprednejši samuraj

Prenova CX-7 se na prvi pogled ni veliko oddaljila od predhodnika. Šele če posta
1/46
Žurnal24 main
Edini Mazdin terenec je relativno pozno po predstavitvi tega modela dobil še dizelski motor, ki časovno sovpada s kozmetično prenovo tega modela.

Dizel preseneča z modernim zanosom in napredno tehniko v obliki dodajanja sečnine za nižji izpust. CX-7 pa je s prenovo dobil tudi nekaj prej manjkajoče opreme, ki v tem velikostnem in predvsem cenovnem razredu preprosto ne sme manjkati.

Športna oblika obrača glave

Oblikovno CX-7 tudi pred prenovo ni bil za staro šaro. Prej nasprotno. Za njim se še vedno obrača mlado in staro, zato pa poskrbi tuzdi crossover zasnova, saj gre za križanca med klasičnim suvom in kupejem. Novinca boste na zunaj prepoznali po novih meglenkah, nova je tudi petkotna maska, ki že postaja stalnica pri vozilih te znamke. Z boka je sprememb manj, prevladuje še vedno položno vetrobransko steklo in vzpenjajoča se bočna linija, obrobljena s kromom. Zadek prav tako ni bil deležen večjih popravkov, žal pa je z dizlom v nosu izgubil levi del dvojne izpušne cevi.  

S tehniko do nižjih izpustov
Glavna novost se, kot rečeno uvodoma, skriva pod motornim pokrovom. Gre za 2,2-litrski dizel moderne zasnove, ki ga poznamo že iz šestice, Motor se lahko pohvali z neposrednim vbrizgom po skupnem vodu, novim turbopuhalom s spremenjeno geometrijo lopatic in s hladilnikom polnilnega zraka. Svojevrstno posebnost pa predstavlja sistem selektivne katalitične redukcije (SCR), ki je poleg filtra trdih delcev del izpušnega sistema, s pomočjo tega pa lažje dosega Euro5 normativ glede čistosti izpuha. Niso ga sicer predstavili prvi, ga pa za sedaj uporabljajo le pri redkih znamkah (kot sta BMW in Mercedes). Sistem s pomočjo sečnine dušikove okside pretvarja v neškodljiv dušik in vodo, za uporabnika pa je povsem enostaven za uporabo, saj zahteva polnjenje na vsakih 30 tisoč kilometrov, ki pa ga opravijo ob servisnem posegu.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Za bolj uglajeni tek so motorju dodali nekaj kilovatov moči, je pa navor ostal nespremenjen. Vleče že od zelo nizkih vrtljajev, moči pa je vedno dovolj ne glede na to, kje na krivulji obratov se nahaja v danem trenutku. Pripadnika športnosti sta tudi hiter in natančen menjalnik, ki pa zahteva trdo roko za pretikanje. Izrazito športno je tudi podvozje, ki pa ne zanemarja popolnoma voznega (limuzinskega) udobja.
    
Več opreme, kaj še vseeno manjka
Znotraj vas sprva pozdravi nov volan z več (kot prej) smiselno nasejanimi stikali, najbolj pomembno pridobitev pa predstavlja dejstvo, da je sedaj nastavljiv tudi po globini. Od tistega v bencinski različici ga loči tudi elektrohidravlično krmiljeni servo, ki ga naredi prijaznejšega pri vožnji po mestu in manj športnega med ovinki. A celostno gledano gre za dober izdelek. Predrugačena je tudi sredinska konzola, ki je videz prevzela od šestice, na njenem vrhu pa najdemo dva zaslona, kjer je desni že od prej znan in prikazuje delovanje klimatske naprave, stanje avdio naprave ter uro. Novost pa predstavlja levi zaslon, ki je prevzel vlogo potovalnega računalnika, pri tem paketu pa služi tudi za prikazovanje podatkov, ki jih pri vzvratni vožnji pridobiva parkirna kamera. Ta je pri revolution opremi kakor usnje na sedežih del serijske opreme, medtem ko akustična parkirna pomagala nerazumljivo zahtevajo doplačilo. Raje kot na zadku bi jih videli nameščene na nos vozila, ki je kupejevsko visok in nepregleden. Med nerazumljivo uvrščamo tudi dejstvo, da ima zgolj enopodročno klimo, medtem ko ima manjša šestica tudi dvoobmočno. Sedi se terensko visoko, enako velja za vstopanje v vozilo. Sedeže uvrščamo med udobne in manj športne. Prostora je dovolj, le v predelu glave ga zaradi kupejevsko ukrojene strehe od B stebrička dalje zna kdaj pa kdaj zmanjkati. Prtljažnik s 455 litri prav tako ne briljira, je pa za potrebe povprečne družine povsem dovolj.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

S stališča opremljenosti je tako, da je dobil nekaj manjkajočih detajlov (kot sta kamera in parkirni senzorji), kljub temu pa pogrešamo nekatere napredne elemente, kot sta: radarski tempomat in recimo sistema za zaznavo vozila v mrtvem kotu (RVM), ki ga manjša trojka in šestica le premoreta. S cenovnega stališča CX-7 ponudi veliko športne vsebine in tudi kar nekaj udobnih dodatkov. Dizel v nosu pa ga naredi veliko privlačnejšega za nakup pri kupcih, ki so veliko na cesti. Tudi zaradi tega verjamemo, da bo sedaj pogostejši na cesti.

Podatki o vozilu:  (Mazda CX-7 CD173 revolution)
Motor: 2.184 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 127 kW (173 KM) pri 3.500 vrtljajih na minuto
Navor: 400 Nm pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,7 litra/100 km, 199 gramov CO2
Zmogljivosti: 200 km/h, 11,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.700 x 1.870 x 1.645, medosna razdalja 2.750, prtljažnik (v litrih): 455/774
Cena: 36.690/37.430 evrov

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.