Nova generacija dobloja želi na cesti malce bolj izstopati in tudi na ta način poseči po večjem kosu tržnega kolača, za katerega se tepe skupaj z renault kangoojem, citroën berlingom, VW caddyjem ali peugeot partnerjem, če omenimo le najbolj znane igralce. Prepoznaven je predvsem po zaobljenih sprednjih lučeh in blatnikih, kaj prida drugih oblikovnih posebnosti pa ni in predvsem zadaj je tovarniški znak daleč najbolj v pomoč, da znamo dobloja umestiti.
Testna različica je bila vrste cargo, kar je s seboj prineslo dvojna prtljažna vrata in železno pregrado med potniškim in tovornim prostorom. Za može in očete, ki dopoldne z doblojem služijo kruh, popoldne pa skočijo v vrtec po otroke in jih konec tedna skupaj z ženo odpeljejo na izlet, torej. Kolesarski zanesenjaki ali tisti, ki često prevažate dolge predmete, si s tem doblojem ne bi mogli pomagati, saj je že omenjena pregrada fiksna in onemogoča nalaganje večjih predmetov od osnovnih specifikacij prtljažnika. Ta je sicer s 790 litri več kot le izdaten, k njegovi funkcionalnosti pripomore tudi manko stranskih stekel.
Uporabna in serijska drsna vrata na obeh straneh
Tudi za potnike je dobro preskrbljeno, na zadnji klopi je prostora dovolj, a ne v izobilju, zelo dobro za natovarjanje in raztovarjanje mladeži se izkažejo obojestranska drsna vrata. Klop se sicer konkretno zloži ob naslonjala prednjih sedežev, a zaradi že omenjene hibe iz prtljažnika to ne koristi kaj prida.
Spredaj je centimetrov še več, položaj za volanom pa dokaj visok, tudi prestavna ročica je pomaknjena malce preveč naprej. Ker smo vozili avtomobil z osnovno opremo, smo pogrešali boljši oprijem zgolj plastičnega volana, hvalevredno pa je bilo dodano naslonjalo za voznikov komolec. Drugega udobja ni bilo kaj prida, saj je večina dodatkov, kot sta avtomatska klima ali tempomat, na listi doplačil. Notranja urejenost je v primerjavi s (predvsem francoskimi) tekmeci več kot na nivoju.
Pravšnji motor
Pogon je ena izmed najboljših lastnosti avtomobila, saj se izkaže s prožnostjo in varčnostjo, 77 kilovatov, kolikor jih je premogel 1,6-litrski dizel, pa je bilo tudi povsem dovolj za povprečno družinsko uporabo. Poraba je nam je pri nekoliko močnejši nogi presegla 7,5 litra, a je z varčevanjem in ob pomoči šeste prestave zlahka padla tudi za liter nižje. Motor je pri nizkih obratih glasen.
Na cesti in med ulicami se doblo obnaša kategoriji, v katero spada, več kot primerno, kar pomeni dovolj stabilno lego v ovinkih in lahkotno manevriranje. Vendar pa tovorna zasnova predvsem zadnjega podvozja pusti davek v trdem pobiranju grbin, zaradi česar avtomobil po neravnih cestah rad poskakuje.
Doblo na cesti ne izstopa. Cenili pa ga bodo predvsem tisti, ki potrebujejo dobrega pomočnika za prevoz družine in pri poslu. Dobrih 17 tisočakov, kolikor je stal dizelski testnik, je sprejemljiva cena za kombinacijo najboljših lastnosti iz obeh svetov. S trenutnim popustom v višini 2.500 evrov pa je omenjeni doblo še toliko bolj vabljiv.
Podatki o vozilu (fiat doblo cargo 1,6 multijet emotion)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 77 kW (103 KM) pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 290 Nm pri 1.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,0 litra/100 km, 144 gramov CO2
Zmogljivosti: 164 km/h, 13,4 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.390 x 1.832 x 1.895, medosna razdalja 2.755, prtljažnik (v litrih): 790
Cena: 16.590 (osnovni)/17.080 EUR (testni brez popusta)