Prva napaka je bila, da se je voznik passata sploh lotil vleke takšne prikolice za vleko vozil, na kateri je imel naloženega BMW-ja. Passatova masa je namreč občutno premajhna za tak tovor, hkrati je težišče prikolice previsoko za osebni avto. Več kot dovolj izpolnjenih pogojev, da si želi prikolica malce po svoje.
Druga odločilna napaka pa je bila sama vožnja. Voznik je po avtocesti vozil s previsoko hitrostjo. Voznik bi moral ob prvih znakih prevelikega bočnega gibanja prikolice upočasniti, a nikar z ostrim zaviranjem. Ko pa je prikolica enkrat zanihala preko mere, rešitve ni bilo več.
Če pogosto vlečete, izberite pravo vozilo
Moderni avtomobili in kombiji so posebej prilagojeni za vleko prikolice s pomočjo posebnih asistenčnih sistemov, ki zaznavajo, da želi prikolico zanesti. Takrat avtomobil avtomatično pričenja izmenoma zavirati kolesi na levi in desni strani in sicer z večjo zavorno močjo spredaj, z manjšo pa zadaj. Na ta način lahko avto brez posredovanja voznika učinkovito poravna priklopnik.
ooo kurba, kurba pizda :P
po slovansko...:-)
ta pa je zaslužil dnevnico