Dars v prihodnjem letu čakajo številni projekti. Nadaljeval bo z gradnjo druge cevi karavanškega predora in tretje razvojne osi. Čakajo ga tudi nadaljevanje priprav na uvedbo tretjega voznega pasu od Domžal in Vrhnike proti Ljubljani, gradbeni objekti na Obali in postopki za širitev odseka Koseze-Kozarje na ljubljanski obvoznici.
Kot so spomnili na Darsu, sta bila letos največja projekta zagotovo začetek gradnje druge cevi avtocestnega predora Karavanke, ki so ga začeli graditi marca, ter začetek izgradnje hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na tretji razvojni osi, kjer so oktobra simbolično tudi zasadil prvo lopato.
"V letu 2020 smo obnovili skupno nekaj več kot 52 kilometrov smernih vozišč avtocest in hitrih cest. Na vipavski hitri cesti je zaključena obsežnejša obnova vozišča. Obnovljenih je bilo skupno 12 kilometrov smernih vozišč hitre ceste med Selom in Vogrskim ter priključek Vogrsko. V poletnih mesecih je bila obnovljena tudi zahodna cev predora Golovec na vzhodni ljubljanski obvoznici," so našteli letošnje dosežke.
Kot so izpostavili, z obnovitvenimi deli podaljšujejo življenjsko dobo infrastrukture ter izboljšujejo pretočnost in prometno varnost. V prvem valu epidemije med marcem in majem se je obseg vzdrževalnih del povečal več kot trikrat v primerjavi z enakim obdobjem lani, vzdrževalna dela pa so se nadaljevala tudi poleti in jeseni v obdobju novega vala epidemije.
"Leta 2020 smo tako izvedli krpanja in sanacijo asfaltnih površin obsega več kot 45.000 kvadratnih ter investicijskih vzdrževalnih del na voziščnih konstrukcijah v obsegu 350.000 kvadratnih metrov," so navedli.
Ob tem so dodali, da je ena temeljnih nalog Darsa načrtovanje in gradnja novih odsekov, obnavljanje obstoječih odsekov, skrb za pretočnost in prometno varnost ter posledično skrb za varnost uporabnikov avtocest in udobnost vožnje.
Spomnili so, da bodo z namenom večje varnosti in zmanjšanja zastojev z ministrstvom za notranje zavede in policijo v prvih mesecih prihodnjega leta uvedli avtocestno policijo. Poleg tega pa bo prepoved prehitevanja tovornih vozil uporabnikom slovenskih avtocest in hitrih cest zagotavljala večjo pretočnost in varnost prometa, so dodali.
Samo popravljanje in krpanje starega. Kdor spremlja dogajanja v okolici, regiji lahko opazi, da tako malo projektov, novih gradenj ni nikjer. Še en dokaz v kakšni krizi živimo Slovenci.!😎