Britanska agencija HPI Spec Check je na domačem trgu naredila raziskavo, v kateri je analizirala, v kakšni meri se kupci novih avtomobilov poslužujejo tovarniške dodatne opreme. Izkazalo se je, da so najbolj zapravljivi kupci Porschejeva suva cayenne. Očitno njegov serijski luksuz ni dovolj, saj vsak kupec v povprečju vanj vloži še za najmanj 12 tisoč evrov, za ta znesek pa je mogoče kupiti že dobršen avto za "rajo". Okoli 9.500 evrov v povprečju priložijo kupci BMW serije 5, v tipičnem mercedes-benzu SLK pa je za 7.300 evrov doplačil.
A kupci zelo radi bolj na široko odprejo denarnice tudi pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Tako v opel insignii povprečen britanski kupec plača najmanj 1.650 evrov nad osnovno ceno, za VW golfa pa okoli 1.300 evrov več.
Dolg seznam možnih dodatkov je nuja
Phil Peace iz HPI Spec Check je pojasnil, da je pestrost dodatne opreme danes pomembnejša pri odločanju za nakup avtomobila kot kdajkoli. Tako je bistveno, da ima kupec na voljo denimo tovarniško vgrajeni sistem bluetooth ali navigacijsko napravo, izjemno pomen raste tudi aktivni varnostni opremi, kot so radarski tempomat, parkirni asistent in podobno.
Peace je dodal, da je njihova raziskava, ki je zajela 19 znamk, namenjena tudi trgovcem z vozili, saj lahko z njeno pomočjo ugotovijo, kaj na spisku dodatne opreme je kupcem najbolj všeč, in tudi to, koliko so za doplačila pripravljeni plačati. Hkrati bodo lahko trgovci v prihodnje pravilneje oglaševali svoja vozila in se po njegovih besedah ne bo več dogajalo, da bodo gumbek s telefonom na volanskem obroču astre promovirali kot tovarniško vgrajeni bluetooth ali pa da bi v BMW serije 5 zaradi gumba NAV kupce prepričevali, da ima avto napredni navigacijski sistem.
V mojem :)