MG-jev najmanjši evropski SUV se je pri nas že dodobra uveljavil, saj jih je uvoznik MG Motor Slovenija od leta 2022, ko je prevzel njegovo distribucijo, prodal že 970. Ob tem velja povedati, da so kar 85 odstotkov avtomobilov kupili fizični kupci.
Tudi v prihodnosti pričakujejo, da bo MG ZS ostal njihov prodajni adut. Za to bodo po njihovih besedah zaslužni štirje stebri. Prvi so njegove dimenzije, s katerimi kot predstavnik segmenta B SUV meji že na večji segment C SUV.
Drugi steber so pogonski sklopi, od osnovnega 1,5-litrskega štirivaljnika, ki je bil doslej najbolj zanimiv za slovenske kupce, do zmogljivega hibridnega pogona.
Tretji steber so visoka stopnja varnostnih in infozabavnih tehnologij, četrti pa solidne vozne lastnosti.
Uporabne dimenzije
Na prenovljeni notranjosti je najbolj očiten prednji dvoplastno zasnovan prednji del. Spodaj je velika maska, s katero se je MG ZS uskladil z majhno kombilimuzino MG 3 in večjim športnim terencem MG-jem HS, enako pa velja tudi za zgornji del s povezanima žarometoma z zasnovo "hunter eyes". Na bokih in zadaj je odstop od prejšnje generacije manj opazen, a kljub temu očiten.
Predvsem pa je MG ZS z novo generacijo precej zrasel. V primerjavi s predhodnikom je namreč daljši kar za 107, širši 9 in nižji 14 milimetrov, medosna razdalja pa je daljša za trideset milimetrov. To pomeni, da je dolg 4.430, širok 1.818 in visok 1.635 milimetrov, medosna razdalja pa meri 2.610 milimetrov, kar se odraža predvsem v notranjosti z udobnim prostorom za štiri potnike in uporabnim prtljažnikom z osnovno prostornino 443 in povečljivostjo na 1.457 litrov.
V posodobljeni kabini sicer izstopata predvsem novi trikraki športno oblikovani volanski obroč in ročica menjalnika, ki se oblikovno zgleduje po ročici reaktivnega letala. Voznikov delovni prostor je tudi popolnoma digitaliziran.
Za volanom je zaslon digitalne armaturne plošče z diagonalo 31,2 centimetra, na sredini pa se bohoti za dotik občutljivi zaslon prenovljenega infotainmenta, ki bo od pomladi v vsakem primeru imel diagonalo 31,2 centimetra. Na njem se med drugim prikazuje tudi slika 360-stopinjske kamere.
V začetku hibrid
V začetku prihodnjega leta bo MG ZS na voljo tudi s klasičnimi bencinskimi motorji, zaenkrat pa je k nam pripeljal hibridni MG ZS hybrid +, ki ima bolj ali manj enak pogonski sklop kot MG3 hybrid +, o katerem smo na straneh Žurnal24 že pisali. Kombinacija 1,5-litrskega štirivaljnika in elektromotorja razvija sistemsko moč 144 kilovatov, tristopenjski samodejni menjalnik in baterija s kapaciteto 1,83 kilovatne ure pa glavno besedo prepustita predvsem elektromotorju, k sam razpolaga z močjo 100 kilovatov.
Prenovljeni MG ZS bo torej pri nas sprva na voljo s hibridnim pogonskim sklopom v kombinaciji s tremi paketi opreme. Z osnovnim paketom standard bo stal najmanj 23.490 evrov, za najdražji MG ZS hybrid+ luxury pa bo treba odšteti najmanj 27.490 evrov. Za doplačilo bo na voljo kle kovinska barva, za katero bo treba odšteti 500 evrov, sicer pa bo MG ZS na voljo v sedmih karoserijskih barvah, med katerimi je tudi povsem novi odtenek zelene "emerald green".
Z lahkoto ga kupiš,težko pa prodaš