Kona, ki je vse do leta 2017, ko je prvič nastopila na avtomobilskem trgu, precejšnja uspešnica korejske znamke, ki je na ceste zgolj v Evropi zapeljala v več kot 220.000 primerkih, je po novem še bolj dinamičnih oblik, s katerimi se je uskladila z novejšimi modeli, kakršni so majhna mestna avtomobila i10 in i20 in predvsem novi tucson.
K bolj dinamičnemu vtisu pripomore tudi 40-milimetrski dolžinski prirastek, prav tako pa tudi nova športno obarvana različica kona N line. Posodobljena je tudi motorna paleta, ki se pohvali tudi z 48-voltno hibridizacijo, izboljšano je tudi podvozje, nadgrajeni pa so tudi infozabavni sistemi in praktičnost. Poleg petero dosedanjih je na voljo še petero novih karoserijskih barv, ki se lahko vse kombinira s črno streho, s katero prideta tudi črni ohišji vzvratnih ogledal.
Blaga hibridizacija
Med prenovljenimi motorji izstopa 1,6-litrski motor T-GDI v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ki razvija moč 145,6 kilovata in je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. 1,6-litrski 100-kilovatni turbodizelski motor je po drugi strani povezan z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom, ki pripomore k njegovi gospodarnosti in prijaznosti okolju, blago hibridiziran pa je po želji kupca lahko tudi 88,3-kilovatni litrski bencinski motor T-GDI. Nov v ponudbi je sicer litrski bencinski motor T-GDI brez blagega hibrida.
Slovenski uvoznik računa, da bo v Slovenijo letos pripeljalo med 600 in 700 novih kon, ki bodo na voljo od 16.990 evrov naprej za kono z osnovnim nehibridiziranim 88,3-kilovatnim litrskim motorjem T-GDI v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in prednjim pogonom, najdražja kona pa bo na voljo za najmanj 27.090 evrov. Za omenjeno novo opremo N-line bo sicer treba ceni prišteti še 1.600 evrov.