Odkar so avtomobilski motorji v postavitvi V12 simbolizirajo moč, zmogljivost in prestiž. Le najbolj prestižni proizvajalci v svoje športne avtomobile in limuzine danes še vgrajujejo dvanajstvaljne motorje, katerih bistvena prednost sta uglajeno delovanje in velika moč. Po drugi strani pa je slabost tovrstnih motorjev velika teža, saj je sestavnih delov več, s tem pa so povezane tudi emisije in poraba goriva, ki narekujejo današnji razvoj avtomobilskih motorjev. No, k temu je treba prišteti še visoko ceno razvoja in nakupno ceno vozila s takim motorjem.
Prav zato danes najdemo le še osem avtomobilskih znamk, ki imajo v svoji ponudbi vozilo z V12 motorjem, pa še te si med seboj „posojajo“ motorje. Tradicionalno prednjačijo Britanci, zvesti so jim tudi še Italijani in Nemci.
Edini z ročnim menjalnikom
Aston martin ima v modelu DB11 5,2-litrski V12 turbo, v modelih rapide S in vantage S pa V12 6,0-litrski motor. Rapide S je hkrati zadnji z motorjem V12 na svetu, ki je kombiniran z ročnim menjalnikom. V12 motorji so še vedno prepoznavni v modelih znamke-Rolls Royce. Manjše superluksuzne limuzine iz Goodwooda poganja 6,6-litrski V12 s turbino, večje modele pa 6,75-litrski V12 atmosferski motor. Zanimivo je, da se zvok motorja v kabini povsem zadušen, zato je vožnja praktično neslišna.
Zadnji zmolgljivi bencinski motor 6,0-litrski W12 T z dvema turbopolilnikoma in 12 cilindrov v razporeditvi W vgrajuje Bentley v modele continental, flying spur in bentayga, razvijejo pa moč 522 kilovatov 700 (KM).
Več denarja, če ima več konjev kot ferrari
Klasični V12 motor brez tehnologije prisilnega polnjenja uporabljata le še Lamborghini in Ferrari.
Prvi Lamborghinijev dvanajstvačjni motor je bil 3,5-litrski V12, konstruktor in inženir Giotto Bizzarini pa je imel v pogodbi klavzulo, po kateri je dobil bonus za vsako konjsko moč več od ferrarijev. Danes je atmosferski V12 motor Lamborghinijev zaščitni znak v aventadorju. Bik ima 6,5-litrski motor in razvije 522 kilovatov moči (700 KM).
Ferrari proizvaja V12 motorje od leta 1947, danes pa ima v ponudbi tri. V Maranellu so 6,3-litrski V12 motor namenili modeloma F12 tdf in GTC4 Lusso, večji 6,5-litrski V12 pa modelu 812 Superfast. LaFerrari prav tako poganja V12 motor s prostornino 6,6-litra in hibridnim sklopom s skupno 718 kilovatov moči (963 KM).
Italijanski proizvajalec eksotični športnih avtomobilov Pagani v svoje modele vgrajuje dvanajstvaljne motorje Mercedes-AMG z dvema turbopolnilnikom. Najzmogljivejši s 597 kilovatov moči (800 KM) je v modelu huayra BC.
Največja limuzina s pospeškom pod štirimi sekundami
Dvanajstvaljna motorja imata tudi nemška BMW in Mercedes-Benz. V BMW 760Li xDrive je 6,6-litrski z dvema turbinama in 455 kilovatov moči (610 KM). Velika BMW limuzina od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde, omenjeni motor pa je BMW posodil tudi modelom Rolls-Royce.
Mercedesov V12 s prostornino šestih litrov in dvema turbinama je vgrajen v modele AMG 65, na voljo pa je v razredih S, SL in G.