Evropska komisija želi po pisanju nemške spletne strani Automboilwoche pripraviti "avtomobilski sveženj", ki bo tudi po letu 2035 dovoljeval vozila na e-goriva in biogoriva. Pismo nemškega kanclerja Friedricha Merza (CDU) predsednici Evropske komisije Ursuli von der Leyen, v katerem nemške vladajoče stranke zahtevajo izboljšave dogovorjene prepovedi motorjev z notranjim zgorevanjem, očitno učinkuje. Evropska komisija namerava odstopiti od stroge prepovedi in dovoliti vozila z motorji z notranjim zgorevanjem tudi po letu 2035.
O tem je prvi poročal poslovni dnevnik Handelsblatt. Po poročanju časnika je evropski komisar za promet Apostolos Tzitzikostas potrdil, da je bilo pismo v Bruslju zelo dobro sprejeto. Izjavil je, da bodo v novi uredbi upoštevani vsi tehnološki dosežki. Tzitzikostas je poleg običajnih motorjev z notranjim zgorevanjem brez hibridne tehnologije v načrt izrecno vključil tudi goriva z ničelnimi in nizkimi emisijami ter biogoriva.
Vozila z motorji z notranjim zgorevanjem bodo še naprej dovoljena, če bodo za gorivo uporabljala ustrezna biogoriva ali e-goriva. Cilj Evropske komisije je omogočiti "ekonomsko vzdržen in socialno pravičen" prehod na podnebno nevtralne pogonske sisteme. Evropska komisija je prvotno načrtovala, da bo predlagane ukrepe posebej komentirala 10. decembra. Vendar je bil ta datum zdaj prestavljen. Tzitzikostas je v časopisu Handelsblatt napovedal, da bo "avtomobilski sveženj" predstavljen čim prej, idealno nekje decembra.
Poleg reforme predpisov o CO₂ naj bi vključeval tudi ukrepe, ki bodo evropski industriji pomagali ohraniti tehnološko prednost. Razpravlja se o spodbudah za vozni park podjetij, pa tudi o „ciljno usmerjenih preferenčnih merilih EU“ za okrepitev evropske vrednostne verige.
Nemška vlada se je v svojem novem programu subvencioniranja električnih avtomobilov zavzemala tudi za merila lokalne vsebine, vendar brez podrobnih pojasnil. V skladu s predlogom morajo do subvencije upravičena vozila v celoti ali vsaj delno izvirati iz Evrope, še piše Automobilwoche.
Zanimivo kako nas nateguje eu. Vse gre čez njihov števec. Seveda ne bojo dovolili na alternativna goriva, sploh ne tista ki si jih lahko sami doma pripravimo.
In super draga biogoriva ter e-goriva bodo ustrezno subvencionirana tako, kot propadli net metering iz OVE, ki ga bo plačevala raja s starimi avtomobili na navaden bencin in diesel. Kitajci pa se bodo med tem vozili že po zraku.
Večina je vedela že na začetku, da zadeva nebo šla skozi....