Verso je v celoti zasnovan in izdelan v Evropi, poudarjajo pri Toyoti, pri čemer k staremu kontinentu štejejo tudi azijski del Turčije, kjer leži tovarna v mestu Arifiye. S tem želijo poudariti, komu in kakšnemu kupcu je namenjen.
Medgeneracijska prenova štiri leta starega modela je bila potrebna, če želi tovarna spodbuditi prodajo enoprostorca, še posebej ker ta podrazred v segmentu C zadnje čase usiha napram priljubljenim križancem. Zato se niso omejili le na nekaj lepotnih popravkov ampak so šli tudi globoko pod kožo.
Na zunaj je bil največ dela oblikovalcev deležen prednji del avtomobila, ki je dobil značilni nos zadnjih modelov. Zašiljene luči in padajoči nos pa imata tudi svoje prednosti, saj optično avto poslej deluje nižje in širše, skratka bolj dinamično, količnik zračnega upora pa je še malenkost izboljšan. Nova na razpolago so platišča, drugačna vzvratna ogledala, zadnji del pa je več ali manj enak.
Inženirji so zaradi drugačnega vpetja vzmetenja za malenkost podaljšali medosno razdaljo in karoserijo z dodatnimi vari naredili bolj togo. Elektronika volanskega obroča pa sedaj omogoča bolj neposreden občutek vrtenja koles, podvozje je izboljšano v prid dinamiki, a je velik poudarek tudi na udobju.
V notranjosti, ki po prostorninskih centimetrih ostaja enaka, so uporabljeni boljši materiali, še posebej na armaturni plošči. Občutka plastičnosti naj bi bilo torej precej manj, bolj enotna je tudi belo-rumena osvetlitev merilnikov. Ti ostajajo na sredini armaturne plošče, a tudi obrnjeni proti vozniku, tako da so informacije celo o potovalni hitrosti skrite pred potniki na desni strani avtomobila. Je pa verso pri boljših opremskih paketih pridobil paket navigacije Touch, ki ga je mogoče nadgraditi tudi s Touch&Go, prek katerega lahko dostopamo do različnih spletnih servisov. Za doplačilo se lahko avtomobil spremeni tudi v Wi-Fi točko prek vstavljene podatkovne kartice.
Pri tovarni se glede družinske uporabnosti poleg prostornosti zanašajo še na možnost sedemsedežne različice (doplačilo 600 evrov) in na serijski sistem easy flat, s katerim je mogoče iz 440 litrov osnovnega prtljažnika enostavno povečati prostor na 1.696 litrov. Sedeži v drugi vrsti so ločeni in vzdolžno pomični, nastavljati je mogoče tudi naslon.
Glavni agregat bistveno izboljšan
Med štirimi motorji se velika večina odloči za dvolitrskega dizla, zato so se mu še posebej posvetili. Nov turbinski polnilnik in šobe pripomorejo k boljši odzivnosi in manjšemu trenju, kar se pozna tudi pri hrupnosti in porabi. Lahko potrdimo, da se motor obnaša zelo prožno, povečan navor je na voljo že od 1.600 vrtljajev dalje. Sicer pa so v ponudbi še 1,6- in 1,8-litrska bencinarja ter različici 2,2-dizelskega motorja s 110 in 130 kilovati, ki sta namenjena le najvišjim opremskim paketom. Teh je v osnovi šest, že osnovni terra pa hvalevredno pozna celotno pasivno varnost s kolensko zračno blazino vred, klimatsko napravo, pomagalo za speljevanje v klanec … Najbolj prodajana oprema style je dražja za 1.750 evrov in prinaša barvni zaslon na dotik, hlajen predal, lita platišča, kamero za vzvratno vožnjo …
Paketi opreme so raznovrstni in se dopolnjujejo, tako da veliko doplačil na seznamu niti ni, prav tako na njem še ni kakšnih aktivnih varnostnih pomagal (proti nenamernemu prehodu cestnega pasu, za vozila v mrtvem kotu ...), ki jih denimo RAV4 že pozna.
S prenovljenim versom namerava uvoznik podvojiti svoj dosedanji delež v segmentu enoprostorcev. Pri tem stavi na zelo konkurenčno ceno napram enako opremljenim in okoli 4,5 metra dolgim tekmecem, pa tudi na petletno garancijo. Še letos naj bi prodali 250, veliko večino kot petsedežnikov, saj Slovenci v nasprotju s tujino še premalo klestimo stroške z medsosedskim dogovarjanjem.