Bugatti je v Parizu predstavil svojo šesto in povsem zadnjo posebno serijo veyrona, po ustanovitelju znamke imenovano Bugatti Legends'.
Šest avtomobilov iz serije se od ostalih loči po posebni zunanjosti, saj je sprednji del iz surovega in visokospoliranega aluminija, zadnji pa je odet v temno modro barvo. Da se bo lastnik čutil posebnega, služijo tudi posebej skrojena platišča in znamkine oznake, ki so iz platine, na pokrovu rezervoarja pa je vgraviran podpis ustanovitelja. Notranjost je iz visoko kakovostnega usnja. Avta ni več mogoče naročiti, saj je šesterica razprodana.
Po besedah predstavnikov znamke je tako v načrtu izdelava še manj kot 20 primerkov "običajnega" veyrona, saj je celotna proizvodnja, ki teče že deveto leto, omejena na 450 vozil. Od tega je 300 primerkov zdaj že razprodanega kupeja in 150 uradno najhitrejših roadsterjev na svetu (409 km/h), od katerih jih je torej peščica še na voljo za dovolj bogate. Odvisno od želja po dodatni opremi namreč manj kot 1,5 milijona evrov (brez davka) ne bo dovolj.
Bugatti pa že intenzivno dela na nasledniku veyrona, ki naj bi znova prevzel prvo mesto med superšportniki. Bil naj bi precej lažji od veyrona z močjo okoli 1100 kilovatov (1.500 KM). Verjetno je odveč pripomniti, da nameravajo posekati tudi lastni Guinnesov rekord, ki ga je postavila različica super sport s 431 km/h.