VIP prevozov ne smemo enačiti s taksi prevozi, je poudaril Blaž Drašler. Za VIP prevoze veljajo stroga pravila, ki se jasno ločijo od taksi prevoza. Tudi zato VIP prevoz ni cenovno primerljiv in ni namenjen vsakomur. Pogosto je VIP prevoz tudi izraz spoštovanja do poslovnega partnerja, ali pa do prijateljev in sorodnikov, ko jih usposobljeni vozniki vozijo na in s poročnega slavja.

"S tem, ko nas enačijo s taksi prevozi, imamo v Sloveniji še vedno veliko težav. Še posebej to velja za podjetja. Na primer, ko tajnica za poslovne partnerje naroči taksi. Mi nismo taksi. To so prednaročeni prevozi, v katerih veljajo stroga pravila. Vozniki morajo nositi obleke, morajo imeti znanje in različne certifikate o opravljenih tečajih, kot je tečaj o varni vožnji. Vsako vozilo je opremljeno z defibrilatorjem, zato mora z njim znati rokovati tudi voznik. Upoštevati morajo pravila obnašanja, obvladati morajo angleški jezik," pravi sogovornik in dodaja, da so v vozilu vedno obvezni voda, robčki, čokoladice …

Blaž Drašler je podjetje VIP prevozi ustanovil pred 13 leti. Zgodba se je začela s potovanjem v tujino, kjer je opazil premijsko storitev. Po pregledu in raziskavi trga v Sloveniji takrat ni bilo nobenih podobnih ponudnikov, zato se je odločil, da začne posel. Danes pravi, da je kakovost njihovih storitev na ravni najboljših ponudnikov v Parizu ali Londonu. Še naprej bodo delali na dvigu kakovosti. V ta namen obiskujejo sejme po svetu, so tudi člani v velikih zvezah, ki se ukvarjajo v VIP prevozi.

Večino njihovih storitev za svoje kliente naročajo agencije, ki imajo različne zahteve. Pogosto prevažajo tudi svetovno znane estradnike in športnike. Vozilo je treba predhodno ohladiti na točno določeno temperaturo, včasih zahtevajo posebno pijačo, vozniki ne smejo biti nadišavljeni, našteva Drašler.

Pravo VIP vozilo je lahko le črne barve, in, zanimivo, v VIP prevozih uporabljajo le vozila znamke Mercedes-Benz. Zakaj? "Da mora biti vozilo črne barve, je zahteva agencij, s katerimi sodelujemo. Slovenski protokol ima sicer za VIP prevoze opredeljeno tudi temno sivo barvo, ampak poslovna barva je črna. Zato imamo le črne avtomobile. Za notranjost predpisov ni, že zaradi same elegance pa je zaželena bež barva. Uporabljamo le vozila znamke Mercedes-Benz. Nekateri uporabljajo tudi druge premijske znamke, kot sta BMW in Audi, ampak večina strank zahteva le vozila znamke Mercedes. Sploh, ko prevažamo Arabce, ne želijo slišati za nobeno drugo znamko kot Mercedes-Benz," pravi Drašler in dodaja, da ne izgubljajo posla, ker nimajo v floti drugi znamk. "Drugi, ki nimajo mercedesov, izgubljajo stranke. To je zahteva trga," dodaja sogovornik.

Ko govorimo o modelih vozil, ima prevlado v VIP prevozih mercedes-benz razred V. Sogovornik pravi, da zaradi udobja, velikosti in konfiguracije sedežev, ki se lahko obračajo, vmes se postavi mizica, potniki lahko sedijo tudi v foteljih, kot na letalu v prvem razredu. V primeru turističnega prevoza je dovolj prostora za vso prtljago. "Američani imajo res velike kovčke, ki jih je v osebno vozilo težko spraviti," pravi sogovornik.

Vozila morajo imeti tudi čim več varnostnih asistentov, hlajenje sedežev, masažo sedežev, mercedes razreda S ima tudi sedež, kjer lahko potniki dvignejo noge, zadaj imajo maybach konzole s hladilnikom, odlagališča, kjer lahko grejejo ali hladijo pijačo, vozila so opremljena s pisalnimi mizicami.
Njihove stranke so v 90 odstotkov tujci, ko gre za turistične prevoze, pa so to zgolj tujci. Drug del so poslovni prevozi. Tudi v tem primeru je večina tujcev, okoli 70 odstotkov.

Pri VIP prevozih je zelo pomembna zaupnost. Vozniki morajo podpisati pogodbo o zaupnosti. Blaž Drašler pravi, da pogosto vozijo svetovne zvezdnike, za katere sploh ne vemo, da so bili na obisku v Sloveniji. Če kdo pozna svetovne zvezdnike, so to naši vozniki, dodaja sogovornik.
Njihov tipični prevoz je, ko neki poslovnež pride v Slovenijo na poslovni sestanek in ogled proizvodnje. Agencija naroči VIP prevoz, voznik pa stranko pričaka na letališču. Nato jo odpelje na ogled proizvodnje, na kosilo in kasneje nazaj na letališče. "Ne gre toliko za strošek prevoza, kot za odnos podjetja do poslovnega partnerja. Na ta način pokažejo, kako cenijo partnerja," pravi Drašler.

Stranke dostavljajo po vsej Evropi, nepisano pravilo pa je, da so tovrstni prevozi upravičeni do razdalje 400 kilometrov. Zgodi se, da vozijo tudi potnike v Bruselj, ko je treba na hitro podpisati kakšno pogodbo, neko potnico so morali, ker se boji letenja z letalom, peljati v London.
VIP je kratica za Very Important Person (angleško); kar pomeni pomembna (slavna, znana osebnost) ali posebni gost npr. ob dogodkih, koncertih, poslu ipd.

Drašler poudarja, da Slovenija veliko izgublja zaradi slabih letalskih povezav, pa tudi zaradi majhnega števila hotelov s petimi zvezdicami. "Ljubljana ne bo prava prestolnica, dokler ne bo imela butikov z najbolj prestižnimi znamkami oblačil. Ko Arabce peljemo v najdražje trgovine v centru Ljubljane, se dolgočasijo. Oni si želijo pri nas nakupovati, in to najbolj drage in prestižne izdelke. Teh pa nimamo. Saj je lepo, ko si ogledajo Bled, ampak želijo tudi zapravljati denar v najbolj prestižnih trgovinah," pravi Drašler.

Posebno poglavje pri VIP prevozih so poroke. "Tega je veliko," pravi sogovornik, ki je pojasnil, da je poroka poseben dogodek, na katerem si privoščiš več, tudi vozilo. "Veliko število porok je šlo mimo nas, saj so se raje odločali, da avto dobijo ali najamejo pri prodajalcu vozil. Vendar pa se ljudje ne zavedajo, kaj to pomeni. Avto je treba v petek prevzeti, v soboto oprati, okrasiti. Tisti, ki vozi, ne sme piti alkohola. Avtomobil stanejo 100.000 evrov in več. Če malo spiješ in pride do trka zavarovanje ne velja. V nedeljo si mačkast, avto je treba očistiti in ga v ponedeljek vrniti. Pri nas avto okrasimo in ohladimo, dodamo voznika, v vozilu je šampanjec. Veliko je tudi razvozov svatov, da se lahko brezskrbno zabavajo. Po navadi naročijo dva kombija in potem odvažamo svate. Ne vozimo le mladoporočencev," zaključuje Drašler.



🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Bravo Blaž! Le tako naprej. Možnosti za izboljšave bo vsak dan več in ne dvomim, da jih ne boš izkoristil. Odličen servis !