1,6 TDI motor je eden najbolj masovno prodajanih dizelskih motorjev v koncernu Volkswagen in poganja tudi ogromno slovenskih modelov znamk Volkswagen, Škoda in Seat, pa tudi prenekateri model Audija. Podobno je z 1,4 TSI motorjem, saj je logičina izbira, če lastnik daje prednost štirivaljnemu bencinarju.
V Volkswagnu so ob robu salona v Detroitu sporočili nekaj več informacij o zamenjavi motorne generacije, ki se obeta v modelnem letu 2017, nosilec sprememb pa bo novi golf, ki prihaja letošnjo jesen. 1,4-litrski TSI motor bo nadomestil novi 1,5-litrski bencinar, ki bo imel novo turbino ter sistem za deaktivacijo valjev, seveda pa tudi tehnologijo neposrednega vbrizga goriva.
Pri dizlu pa se bo nadaljeval downsizing, saj bo namesto 1,6-litrskega dizla prav tako novinec imel le še 1,5 litra prostornine. Obe novi generaciji bosta sicer izdelani na podlagi dosedanjih motorjev, vseeno pa bodo motorji prihodnosti lažji, piše World Car Fans. Tako kot doslej bo na razpolago več različic moči, bodo pa novi motorji tudi dražji za proizvodnjo, je namignil Herbert Diess, šef znamke Volkswagen.
dezurni@zurnal24.si