Iz Volkswagna sporočajo, da električni vstopni model pomeni pomemben korak Volkswagnovih velikih načrtov za prihodnost. Na zboru delavcev so prvič predstavili električni vstopni model, hkrati pa v obdobju, ko se govori o odpuščanju v koncernu, napovedali, da bo imela matična tovarna v Wolfsburgu pionirsko vlogo pri proizvodnji novih, popolnoma električnih kompaktnih vozil na platformi SSP.

Na zboru delavcev v Wolfsburgu je Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen, predstavil načrte za prihodnost osrednje znamke in zaposlenim predstavil električni avto za 20 tisočakov. "Z izidom decembrskih pogajanj smo začeli izvajati največji načrt za prihodnost v zgodovini Volkswagna. Prizadevamo si za ambiciozno pot, da bi zagotovo dosegli skupno dogovorjene cilje. Odločilen korak v tem procesu: narediti e-mobilnost privlačno za vse – to je obljuba naše znamke," je dejal Schäfer.
Volkswagnov izvršni direktor je ob tem poudaril, da bo Wolfsburg ostal središče za inovativnost in proizvodne kompetence. Matična tovarna bo postavila nove standarde v avtomobilski proizvodnji, obljublja Schäfer.

Na cestah 2027, še prej prihaja ID.2all
Znano je, da namerava Volkswagen konceptno različico električnega vstopnega modela javnosti predstaviti v začetku marca. Svetovna premiera serijske različice je načrtovana za leto 2027. Z osnovno ceno okrog 20.000 evrov bo novi električni model privlačen za različne skupine kupcev, so prepričani v Wolfsburgu.

Daniela Cavallo, predsednica skupnega in koncernskega sveta delavcev družbe Volkswagen AG je dejala: "Novi, popolnoma električni vstopni model bo Volkswagen (ljudski avto) v pravem pomenu besede. Prav je, da so si naši zaposleni v Wolfsburgu na zboru delavcev kot prvi lahko ogledali njegov dizajn – še pred širšo javnostjo."
V Wolfsburgu so prepričani, da je cenovno dostopna vstopna mobilnost v električni dobi eden od osrednjih stebrov Volkswagnovega načrta za prihodnost. Skupaj s serijsko različico ID. 2all bo novi električni model del nove družine malih električnih avtomobilov, ki jo v koncernu Volkswagen razvijajo pod okriljem skupine jedrnih znamk. Kot Volkswagnov prvi mali električni avtomobil bo leta 2026 na trg prišla serijska različica konceptnega vozila ID. 2all, ki bo v osnovi stala manj kot 25.000 evrov.
Naj se oglasijo, ko bo cena 12k!
Ali ne bi bilo ceneje za VW in pa nas rajo, da bi za isti denar kot na kitajskem prodajali ID3. 16.000 evrov, to pa bi marsikdo razmislil o nakupu. Sicer pa primerjava med 5 let nazaj in danes. Škoda… ...prikaži več oktavia, 18 jurjev s standard opremo, danes 28 jurjev. Elektronika če jo kupiš pa stane na prostem trgu 2700E. Kje pa je razlika???? Na kitajskem ali v žepih politikov?