Karavanski golf, ki ga pri Volkswagnu imenujejo variant je nekoliko daljši od predhodnika (zdaj v dolžino meri 463 cm), ima tudi daljšo medosno razdaljo (268 cm), kar pomeni, da ima več prostora za noge potnikov na zadnjih sedežih. Nekaj večji je tudi prtljažnik, ki se je iz 605 litrov povečal na 611 litrov oziroma 1642 litrov, v primeru podrtja zadnje klopi.
Prtljažna vrata se odpirajo s pritiskom na gumb in tudi prostoročno, prtljažnik pa vključuje kljuke za obešanje vreč, pritrdilne obročke, dve vtičnici, eno 12-voltno in eno 230-voltno.
V opremi bo seveda nov infotainment z zaslonom občutljivim na dotik, digitalna instrumentalna plošča, "Travel Assist" sistem za polsamodejno vožnjo, kot tudi sistem Car2X, ki novemu golfu omogoča komunikacijo in izmenjavo informacij z okolico (povezuje se z vozili in prometno infrastrukturo na razdalji 800 metrov).
V ponudbi bodo na začetku turbo bencinski motorji in turbo dizelski motorji z razponom moči od 88 kW (110 KM) do 110 kW (150 KM), vključno z mehkim hibridom oznake eTSI), kasneje pa bodo na voljo še druge opcije. V modelni paleti naj bi se znašel tudi športni golf variant R z 2,0-litrskim turbo motorjem in okoli 246 kW moči (330 KM).
Novost je tudi različica alltrack, torej različica s povišanim odmikom od tal, robustnejšo zunanjostjo, večjimi platišči in bogatejšo opremo, vključno s pogonom na vsa štiri kolesa 4Motion.
V Evropi bo možno varianta dobiti še letos.