Zadnje novice iz Wolfsburga so bile za Volkswagen precej mešane: govorilo se je o zaprtju tovarn, preklicali so jamstva za zaposlitev, donosi so bili pod pričakovanji. Koncern zdaj toliko bolj potrebuje pozitiven signal in ta je novi tayron, ki bo ob prelomu leta zamenjal popularnega tiguana allspaca in se pozicioniral kot samostojen model.
Tayron temelji na modularni prečni platformi (MQB), a prinaša pomembne spremembe: medosna razdalja se je povečala za enajst centimetrov na 2,79 metra, skupna dolžina pa za 23 centimetrov na 4,77 metra. Umeščen je med tiguana in touarega.
To povečanje ne prinaša le več notranjega prostora, temveč tudi opcijsko tretjo vrsto sedežev. Prtljažnik ima prostornino od 885 do 2090 litrov – kar nakazuje na uporabo za večje družine in daljša potovanja.
Vizualno tayron izstopa zaradi neodvisnih odbijačev spredaj in zadaj, kljub temu pa ostaja zvest tipičnemu dizajnu VW. V notranjosti lahko kupci pričakujejo mešanico sodobnih digitalnih funkcij in preizkušenih analognih upravljalnih elementov, kot je klasični vrtljivi gumb na sredinski konzoli.
Raznolika izbira
Volkswagen je naklonjen tudi raznolikost pogonskih možnosti. Na voljo v sedmih različnih različicah. Poleg bencinskih in dizelskih motorjev z razponom moči od 150 KM (110 kW) do 265 KM (196 kW), od katerih so nekateri opremljeni z blago hibridno tehnologijo, sta na izbiro tudi dva priključnohibridna modela.
Priključni hibridi zagotavljajo sistemsko moč 204 KM (150 kW) ali 272 KM (201 kW) in ponujajo povsem električni doseg do 100 kilometrov. Tayron na ta način gradi most v prihodnost in se pozicionira kot znanilec povsem električnega športnega terenca, kot je ID.6, ki še ni na voljo.
Tayron z vlečno zmogljivostjo 2,5 tone dokazuje tudi, da ni le prostoren, temveč tudi robusten. Cene še niso znane.
Ne delajo pa več Sharan-a,ki je bil pravi avto za družine,nerazumljivo
Pa na barvo fijolice ne pozabit!