Da Volvo pod novim kitajskim vodstvom nikakor ni zastal v razvoju priča model V60 plug-in hibrid, ki je po podatkih tovarne prvi dizelski hibrid druge generacije, torej z možnostjo polnjenja preko vtičnice.
K osnovnemu V60 s 2,4 dizelskim motorjem (158 kW/215 KM, 440 Nm) je dodan elektromotr, ki poganja zadnji par koles, ki proizvede 52 kW (70 KM) in 200 Nm navora. Zalaga se z energijo iz litij-ionske baterije s kapaciteto 12 kWh. Vse skupaj je kombinirano s šeststopenjsko avtomatiko.
Avto sam izračuna optimalni pogon
V notranjosti je poleg že videnega dodanih še precej dodatnih gumbov, prek katerih voznik določa, v kakšnem režimu se bo vozil - povsem električnem, hibridnem ali "power". Prvi naj bi zadostoval za običajne poti večine Evropejcev. V hibridnem, ko elektriki pomaga tudi dizel, je povprečna poraba 1,9 litra na 100 km, trdijo v Volvu, medtem ko so izpusti vsega 49 g CO2/km. Za primerjavo, toyota prius plug-in ima porabo 2,6 litra, v ozračje pa izpusti v povprečju 59 gramov CO2. Pomenljiva je tudi funkcija, da avtomobil glede na konfiguracijo poti, ki jo vnese voznik, avtomatsko prilagodi delovanje pogonskega sklopa za kar najboljšo učinkovitost.
Kombiniran doseg vozila naj bi bil tako kar 1.200 kilometrov, še zdaleč pa ne gre za kakšnega "počasnelo" - pospešek od 0 do 100 km/h je v power "načinu", ko pride do izraza 210 kW in 640 Nm navora ,namreč več kot konkretnih 6,9 sekunde. S pritiskom na gumb zadnji par koles pomaga pri izboljšanemu stiku s tlemi, takrat avtomobil deluje kot klasični AWD avtomobil. Za še boljšo učinkovitost je zunanjost V60 nekoliko dodelana v prid boljši aerodinamiki.
Baterija prek standardne vtičnice 230 V (10 A) potrebuje 4,5 ure, v skladu z udobjem tovarne pa je mogoče marsikaj kar prek mobilnika programirati, recimo možnost, da vas avtomobil počaka ohlajen ali ogret.