Herbert Diess, generalni direktor koncerna Volkswagen, ki po svetu zaposluje okoli 680 tisoč ljudi, je odšel na dopust. A niti med dopustom ne more povsem odklopiti od dela, saj bo vmes testiral predserijski model ID.3.
V četrtek zjutraj je v Münchnu dvignil električnega ID.3 in se s hčerko odpravil na pot čez Alpe. Na svojem LinkedIn profilu je isti dan že tudi objavil fotografije vožnje po Italiji.
V bližini Gardskega jezera pred enim od hotelov je avto z registrsko označbo Wolfsburga v četrtek popoldan že opazil tudi dobro podkovani bralec portala Teslamag ter se takoj vprašal, kaj počne tam avto, katerega serijska proizvodnja se bo začela šele septembra. V tistem trenutku sploh ni vedel, da bi se z njim lahko pripeljal Diess, saj je novica o dopustu šele kasneje zaokrožila po nemških medijih.
Diess naj bi se med potjo želel osebno prepričati, ali je njihov pomembni model resnično pripravljen na električno dobo, hkrati pa je želel tudi na lastni koži občutiti, kako je z načrtovanjem poti v dobi električnih polnilnic.
Kot poroča Automobilwoche, so inženirji pri znamki Volkswagen zaradi Diessovih "testnih" počitnic zelo na trnih, saj je imel - kot pravijo zanje ključni avto - kar nekaj poporodnih težav, večinoma vezanih na težave s programsko opremo. Zato je prišlo tudi večmesečnega zamika proizvodnje.
Če pa je verjeti uradnemu profilu šefa, potem naj bi bil z avtom zadovoljen, konkretnejši zapis na LinkedInu pa obljublja za čas po počitnicah.
Pri Teslamag so sicer pripomnili, da vožnja od Münchna do hotela ob Gardskem jezeru ni nič posebnega, saj je električni avto prevozil manj kot 400 kilometrov poti. Doseg ID.3 s standardno baterijo po WLTP je 426 kilometrov, a je Diess s poti objavljal fotografije z odmorov za kavo, ki jih je zelo verjetno izkoristil tudi za polnjenje baterije.
Samo da štroma ne zmanjka
A ni to koruptivno dejanje?!