Outlander ni bil nikoli pogost na slovenskih cestah, kar pa za njegove lastnike verjetno ni bila tako slaba popotnica. Mitsubishijev srednje veliki SUV je bil kljub temu eden od stebrov bolj kot ne butičnih prodajnih številk znamke pri nas, ki svež veter v jadra skušajo ujeti s kompaktnim križancem ASX.
Zdi pa se, kot da je novi outlander mlajšemu bratu prepustil vso oblikovno drznost, ki jo je prej premogel obilo, in da zdaj nagovarja drugo vrsto kupcev. Zunanjost je kljub ohranitvi skorajda enakih mer namreč precej bolj zadržana, se pa avtomobilu med vožnjo občutno pozna nižja masa v primerjavi s predhodnikom, nižji količnik zračnega upora in veliko dela na zvočni zatesnitvi pa pri udobni vožnji dopolnjujeta nastavitve podvozja. Slednje namreč ne da veliko na tekmovanje v ovinkih, bolj je v ospredju mehkobna vožnja prek neravnin in po avtocesti.
Srednja oprema intense+ morda res še nima usnja, navigacije in radarskega tempomata, vse ostalo pa je že vključeno in je udobja res veliko, tudi več kot samo spodoben avdiosistem. Notranjost je storila korak naprej v uglajenosti, čeprav je trde plastike za ta cenovni razred še vedno veliko, kombinacija s piano črnino pa tudi ni posrečena, saj se prah kar lepi nanjo. Potovalni računalnik je na trenutke zagoneten, tako denimo povprečno porabo spremljate le za aktualno vožnjo. Namesto vrtljivega gumba je sedaj na tunelu med sedežema le še gumb na pritisk, zaradi česar je upravljanje z zmogljivim štirikolesnim pogonom še bolj enostavno.
Dobro se godi potnikom, slabše prtljagi
Outlander ima razen pri vstopni opremi že serijsko sedem sedežev. Čeprav sta podobno kot pri ostalih sedemsedežnikih bolj zasilne narave, njuno uporabnost vseeno nekoliko povečuje druga vrsta, ki se premika ločeno v razmerju 60:40. Žal pa dodatna sedeža hočeš nočeš krnita prostornino prtljažnika, saj ga je v novi generaciji na voljo razmeroma skromnih 477 litrov.
2,2-litrski dizel je edina izbira, a mu ne manjka ne moči ne navora, tudi poraba je prav dobra. Oceno manj si zasluži ročni menjalnik zaradi netočnosti razmerij.
Razred, v katerem nastopa outlander, je zelo pester. Ne nazadnje so v njem kar štirje drugi še povsem sveži japonski izdelki, toyota RAV, mazda CX-5, subaru forester in honda CR-V. Outlanderju kot takemu bi težko očitali večje pomanjkljivosti, a večjih presežkov v primerjavi s tekmeci 4x4 tudi ne ponuja. Niti cenovno, saj se je testnik skorajda dotaknil cene 35 tisočakov.
Podatki o vozilu (mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD intense+)
Motor: dizelski, štirivaljni, 2.268 ccm
Najvišja moč: 110 kW (150 KM) pri 3.500 vrtljajih
Navor: 350 Nm pri 1.750 vrtljajih
Dimenzije (D x V x Š) (v mm): 4.655 x 1.680 x 1.800, medosna razdalja 2.670
Najvišja hitrost: 200 km/h
Pospešek: 10,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik (v litrih): 477 (z zloženima zadnjima sedežema)
Poraba na testu: 8,4 litra, 140 g CO2/km
Cena (v evrih): 34.990
Za ta denar dobiš kaj lepšega in bolšjega.