Volkswagnu se je predstavitev nove, osme generacije golfa, zakomplicirala. Zaradi vrste težav povezanih s programsko opremo. Javnost bi ga morala prvič v živo spoznati na frankfurtskem avtomobilskem salonu to jesen, a bodo pri VW vso pozornost na domačih tleh namenili 100-odstotno električni različici kompaktne kombilimuzine, prve iz družine poimenovane I. D.
Več virov znotraj Volkswagna je za Automotive News Europe potrdilo, da bodo proizvodnjo golfa, najbolje prodajanega vozila v Evropi, zagnali proti koncu tretjega kvartala letos, javnost pa naj bi ga končno spoznala oktobra. Medtem ko večjih presenečenj glede zunanjosti ne bi smelo biti, vozilo so praktično razkrito že ujeli fotografi v objektive, pa naj bi pravo revolucijo povzročil na področju povezljivosti in digitalizacije.
Slednje naj bi ga spet ustoličilo kot kralja razreda in v najbolj zahtevnem avtomobilskem razredu ločilo od glavnih tekmecev, kot sta ford focus in opel astra. Volkswagen bo na primer lastnikom golfa omogočil, da ga odklepajo kar preko pametnega telefona, ki bo postal digitalni ključ. Ta funkcija naj bi bila po besedah inženirjev povezana kar z desetimi različnimi podsistemi vozila.
"Sistem navigacije in informacijsko-zabavnega sistema ima od 10 do 20 milijonov vrstic kode, kar je več kot celoten avtomobil pred desetimi leti, izjavo višjega predstavnika VW navaja Automotive News Europe.
Del standardne opreme bo pomoč pri vodenju vozila na voznem pasu, polni LED žarometi, večfunkcijski volan in popolnoma digitaliziran potovalni prostor z zaslonom na dotik na osrednjem delu konzole velikosti vsaj 8,25-palca. Vsi sistemi se bodo posodabljali s pomočjo internetne povezave, novi golf bo lahko komuniciral z drugimi vozili in pametno prometno infrastrukturo.
Glavni izziv inženirjev je bil vse to zapakirati v vozilo. Inženirji se trenutno ukvarjajo s testiranjem predserijskih modelov in odpravo napak na sistemih. V avtomobilu je namreč na ducate računalniških (ECU) enot.
Precenjena nemška jajca...
Mene ne moti, da je oblikovno tako rekoč enak predhodniku. To je prepoznavni znak vseh golfov. Je pa bolj moteče, da ne naredi VW kakšnega večjega koraka v smislu garancij. Naj se Nemci že začnejo končno zgledovati po Korejcih in… ...prikaži več naj tako kot Kia dajo na svoje izdelke, če si seveda upajo, 7-letno garancijo. Ali pa še daljšo, če res tako verjamejo v svojo kvaliteto, ki je že dolgo ni več. Le kje so zlata 90-leta, ko je izraz Made in Germany predstavljal najvišji pojem kakovosti na svetu?
Oblika kazi podobo vseh predhodnih modeliv isto srnje drugo pakovanje. Če je to vse kar zmore Vw potem adijo. Vw ne zna spremeniti pidobe golfa že 20 let samo detajli se menjajo oblika je pa ista,pri današnji tehnologiji sramota.Za jugo… ...prikaži več bi bil dober v prejšnjem stoletju za danes je pa pogreb.