Volkswagen e-Golf poganja elektromotor s 85 kilovati moči (115 KM) in maksimalnih 270 Nm navora, ki je na voljo že ob speljevanju.
E-golf s pogonom na sprednji kolesni par, ki je od klasičnega modela težji za 250 kilogramov, od 0 do 100 km/h pospeši v 10,4 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 140 km/h. Energija se shranjuje v litij-ionski bateriji (24,2 kWh). Eno polnjenje zadostuje za 190 kilometrov poti.
E-up za slabih 27 tisočakov
Drugi električni volkswagen v Frankfurtu bo e-up!, ki ga bodo izdelovali v Bratislavi na Slovaškem. Proizvodnja bo startala še letos. Za pogon bo skrbel elektromotor s 60 kilovati moči (82 KM) in 210 Nm navora. Litij-ionska baterija (18,7 kWh) bo omogočala 160 kilometrov poti z enim polnjenjem. Pospešek od 0 do 100 km/h je 12,4 sekunde, najvišja hitrost pa omejena na 130 km/h. Avtomobil ne bo poceni, saj bo v Nemčiji stal 26.990 evrov.
Oba avtomobila z ničelnimi emisijami sta prilagojena za vsakodnevno uporabo, imata štiri vrata, serijski pa so: avtomatska klimatska naprava z ogrevanjem in prezračevanjem mirujočega vozila,
radijsko-navigacijski sistem, ogrevanje vetrobranskega stekla, dnevne LED-luči in pri e-Golfu LED-žarometi, ki so pri Volkswagnu novost.