V osnovi je mazda CX-5 ohranila osnovne linije predhodnice, vendar pa na način, ki jo usklajuje z oblikovnimi smernicami novejših mazd CX-60 in CX-80. To vključuje tudi "krilato" prednjo masko in tanek okvir zadnjih luči. Zanimiva novost je tudi napis MAZDA, ki nadomešča logo na zadku in volanskem obroču, spredaj pa ostaja Mazdin logo.
V začetku bo nova mazda CX-5 na voljo le z atmosferskim 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom ter prednjim ali štirikolesnim pogonom. Motor je opremljen z 48-voltnim blago hibridnim pogonom in razvija največjo moč 104 kilovatov in navor 238 njutonmetrov in deluje v kombinaciji s samodejnim menjalnikom in do 100 kilometrov na uro pospeši v 10,5 sekunde. Leta 2027, bo na voljo tudi hibridni pogon.
V primerjavi s predhodnico je mazda CX-5 malce zrasla. Z dolžino 4.690 mm je od predhodnice daljša za 114 milimetrov, medosna razdalja je daljša za 76 milimetrov, s 1.860 milimetri pa je 13 milimetrov pridobila tudi v širino. To se odraža v notranjosti in tudi prtljažniku, ki po novem v osnovi meri 583 litrov, kar je 61 litrov več kot doslej. Povečati ga je mogoče na 2.019 litrov.
Za starše bo pomembno tudi, da so inženirji povečali odprtino zadnjih vrat, kar jim bo olajšalo pripenjanje otrok v otroške sedeže. Mazda CX-5 lahko vleče tudi prikolico z maso do 2.000 kilogramov.
Tudi notranjost je evolucija tistega, kar je ponujala mazda CX-5 doslej, a s sodobnimi dodatki iz novejših mazd, ki jo usklajujejo s pričakovanji časa. Okroglega regulatorja za upravljanje infotainmenta na sredinskem grebenu ni več, zato pa je pred voznikom 10,25-palčni zaslon instrumentov s posodobljeno grafiko, osrednji del armaturne plošče pa krasi velik 15,6-palčni za dotik občutljivi zaslon infotainmenta, ki ga poganja Googlov operacijski sistem. Na voljo je tudi manjši 12,9-palčni zaslon.
Nova mazda CX-5 bo pri nas predvidoma na voljo konec letošnjega leta.