Čeprav je razred V naslednik viana, ga pri Mercedesu ne povezujejo več s kombiji, ampak ga uvrščajo med osebna vozila, oziroma med velike enoprostorce.
Še vedno so obdržali škatlasto obliko, saj je namenjen prevozu do osmih potnikov, ki jim je treba zagotoviti dovolj prostorskega udobja, dovolj prostora pa mora ostati tudi za prtljago.
Rusi za prevoz zahtevajo Mercedese
Da ni klasični kombi, kot njegov predhodnik viano, na katerega so leteli očitki, da so izdelava, materiali in tehnologije na nižjem nivoju kot osebna vozila z zvezdo v nosu, dokazujejo z dizajnom, tehnološko najnaprednejšimi sistemi in tudi materiali in kakovostjo izdelave.
Z njim ciljajo na tri ciljne skupine. Prvi je poslovni segment, ciljajo tudi na podjetja za prevoz potnikov. Pri nas naj bi se jih posluževali hoteli z ruskimi gosti, ki naj bi zahtevali, da jih okoli vozijo le z mercedesi. Druga skupina so aktivni ljudje, ki radi potujejo, tretja pa številčnejše družine, ki ne želijo kupiti kombija.
Tehnološko napreden kot mercedesove limuzine
Ne glede na to, ali kupec izbere različico s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži je cena enaka. Na izboru sta dve različici notranjosti, V in V avantgarde, za obe različici je na voljo poseben design paket opreme.
V V-ju si lahko omislite praktično vse najnovejše varnostne asistenčne sisteme, ki jih imajo najbolj prestižne limuzine z zvezdo v nosu, vključno s sistemom samodejnega parkiranja, 360 stopinjsko kamero, asistent za držanje smeri, asistent za mrtvi kot, posebnost je serijski sistem “Crosswind assist”, ki podobno kot avtomobilski sistemi za pomoč pri vleki prikolic prepoznava bočni veter in s pomočjo ESP zavira kolesa na strani, kjer pritiska veter in s tem zmanjšuje njegove učinke na zanašanje.
Trije motorji, dva menjalnika, pogon zadaj
V začetku bo na voljo v dolgi izvedbi, kar pomeni 514 centimetrov v dolžino in 320 centimetrsko medosno razdaljo, kasneje pa se bosta pridružili za 20 centimetrov krajša in 20 centimetrov daljša. V začetku je na voljo le s pogonom zadaj, kasneje , predvidoma februarja 2015 bo V na prodaj v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, kasneje tudi v različici Marco Polo.
Trenutno so na voljo tri štirivaljne motorne različice V 200 CDI, V220 CDI in V 250 bluetec z močjo od 100 do 140 kilovatov, menjalnika sta dva, ročni šeststopenjski ali sedemstopenjski samodejni menjalnik.
Čez eno leto od 10 do 15 tisočakov cenejši
Cene osnovnih različic brez dodatne opreme se začnejo pri 39.990 evrih in končajo do 54.300 evrov. Za spodobno opremljen V bo treba odšteti okoli 50 tisočakov. Pri slovenskem uvozniku za znamko Mercedes velike upe polagajo v enoletnike. To pomeni, da jih prvo leto v najem ponudijo poslovnim uporabnikom, kasneje pa kot rabljene z zgodovino prodajo po znižani ceni. Tako naj bi za eno leto rabljenega V-ja, ki je kot nov stal 50 tsioč evrov, odšteli med 35 in 40 tisoč evri.
Zelo lepo vozilo ! 4x4 zakon!