Avto
1033 ogledov

Zadnji potniki v novem mercedesu bodo varni kot v vati

Mercedes razred S zračna blazina Mercedes-Benz AG
Povsem nova generacija zračnih blazin in druge tehnologije za zaščito potnikov v novem razredu S.

Pri Mercedesu pred uradno premiero 2. septembra pridno zalagajo javnost z informacijami o tehničnih novostih, ki jih bo deležen njihov paradni konj, nova generacija razreda S. Oblika avta je "po nesreči" že zaokrožila po spletu, a serija S je še veliko več kot le zunanja podoba, saj vsaki generaciji znova pri proizvajalcu namenjajo nove tehnologije, ki jih doslej nismo videli še pri nobenem drugem serijskem avtu. 

Mercedes-Benz MBUX Razkritje Avto Nova realnost v avtomobilih

Novi S bo očitno sprožil malo revolucijo na področju varnosti za zadnje potnike. Če je bil tovrstni razvoj pri zaščiti voznika in sovoznika v primeru nesreč v zadnjih 30 letih gromozanski, pa so se avtomobilski proizvajalci v tem času zadaj sedečim posvečali precej manj intrenzivno. In ker je razred S avto, kjer lastnik zelo pogosto sedi zadaj, so se pri Mercesedu v novi generaciji še posebej posvetili varnosti zadnjih potnikov v primeru neugodnih scenarijev. 

Mercedes razreda S bo prvi serijski avto na svetu z novo generacijo zračne blazine, ki se bo pred zadnjimi potniki sprožila v primeru čelnega trka. Prve fotografije kažejo, da bo zračna blazina v obliki črke U in bo s tem "ujela" potnikovo telo tudi v primeru delovanja bočnih sil ter preprečila trk z drugo osebo v avtu. Blazina bo lahko delovala v navezi z napihljivim varnostnim pasom, še eno že znano Mercedesovo posebnostjo. Celotni sistem pasivne varnosti za zadnje potnike bo prilagojen tudi za primere, ko zadaj sedijo otroci v otroških sedežih.

Novi S bo dvignil aktivno in pasivno varnost na višji nivo tudi za ostale potnike, saj uvaja novo generacijo svojega PRE-SAFE sistema prepoznavanja nevarnosti trka in priprave nanj. Tako bo v primeru zaznave možnosti trka po novem prednji sedež ob pomoči notranjega napihljivega dela avtomatsko potisnil potnika proti sredini avta, da bo s tem omogočil optimalnejšo zaščito telesa ob trku. Prav tako bo aktivno podvozje v hipu nekoliko dvignilo celoten avto, s tem pa bo glavnino trka prestregel spodnji, strukturno trdnejši del karoserije. 

Mercedes nove tehnologije s področja varnosti uvaja na podlagi lastnega polstoletnega raziskovanja najrazličnejših scenarijev prometnih nesreč.

Mercedes razred E volanski obroč Mercedes Avto Mercedesov novi volan zazna dotik

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.