Avto
87 ogledov

Zakaj je Continental spet napravil najboljšo gumo na svetu

Continental
1/8
Continental
Continental je znova dokazal, zakaj pri izdelavi pnevmatik sodi v svetovni vrh kakovosti in zmogljivosti. Nova zimska pnevmatika WinterContact TS 860 je na različnih neodvisnih testih pred letošnjo zimsko sezono pustila konkurente za seboj. A kako to Continentalu sploh uspeva?

Continental je na polju izdelave pnevmatik nekaj podobnega kot Peter Prevc ali Tina Maze v svojih najbolj šampionskih časih, ko sta nizala zmago za zmago, ali pa razvajala vsaj s stopničkami. Katerikoli evropski neodvisni test letnih ali zimskih pnevmatik zadnjih let, v katerega je bila vključena tudi pnevmatika Continentala, je po testiranjih v različnih pogojih med najboljše gume gotovo uvrstil tudi izdelek tega slovitega nemškega proizvajalca.

Zmogljivosti letnih in zimskih pnevmatik Continentala so že tako običajne, da bi bila večja novica, če bi Continentalu spodletelo in njegove pnevmatike ne bi bilo vsaj med najboljšimi tremi na trgu. A če nekaterim konkurentom kdaj tudi zdrsne, se pri Continentalu to ne zgodi …

Continental je za letošnjo sezono pripravil novo generacijo zimske pnevmatike WinterContact TS 860, naslednico priznanega modela TS 850, ki se je odlikovala po izredni uravnoteženosti in izvrstnem obnašanju tudi v najtežjih pogojih. Model TS 850 je tako v zadnjih letih nanizal številne zmage, konkurente pa v različnih velikostnih kategorijah in namembnosti (klasični avti, križanci/suvi, športni avti …) držal na varni razdalji.  

A novi pnevmatiki WinterContact TS 860 je uspelo letvico zmogljivosti in varnosti še dvigniti. Novinko, ki je za zdaj na voljo v dimenzijah od 14 do 17 palcev, odlikujejo številne nove tehnologijeCool Chili™ poskrbi za maksimalno zavorno učinkovitost v vseh zimskih vremenskih razmerah, Liquid Layer Drainage™ skrajša zavorno pot na pomrznjenih in poledenelih cestah in tehnologija Snow Curve+ za varno vožnjo skozi zasnežene zavoje

Učinkovitost skupka teh tehnologij dokazujejo praktično vsi najnovejši neodvisni testi, v katere je že bil vključen novi rod Continentalove pnevmatike. 

Na obširnem testu Autobilda, v katerega je bilo vključenih 50 različnih proizvajalcev pnevmatik, je tako WinterContact TS 860 suvereno zmagal z velikim razmakom v seštevku točk pred drugouvrščenim konkurentom. Še posebej pnevmatika dominira v mokrih razmerah in snegu, so ugotavljali testniki, hkrati je zelo uravnotežena.

Zelo podobno so menili pri vplivnem nemškem Združenju za tehnični nadzor nad vozili GTÜ, ki je izvedlo lasten test.

Še eden zelo vpliven test pa so izvedli pri nemški reviji Auto Zeitung, kjer so v zimskih pogojih preizkusili 13 različnih modelov pnevmatik zelo razširjene dimenzije 205/55 R 16 in jih po 2.000 kilometrih poti razvrstili glede na 18 različnih kriterijev. Zmagovalec? Seveda, Continental Winter Contact TS 860. Testni inženirji so ugotovili, da nudi izredno dober oprijem in varnost tudi na zasneženi cesti in na spolzkem cestišču, ponaša se z odličnimi lastnostmi pri zaviranju ne glede na tip podlage, hkrati je odporna proti akvaplaningu. Odlikuje jo nizek kotalni upor, zato je tudi razmeroma tiha in zaradi manjše obrabe zagotavlja veliko prevoženih kilometrov. Drugouvrščeno pnevmatiko, ki sicer niti ne sodi v premium krog proizvajalcev, je pustila daleč za seboj, še dlje so bili Continentalovi najbolj tradicionalni tekmeci. 

Recept, ki je v 80-odstotkih testov porazil konkurenco

Miha Kofjač iz podjetja Continental Adria pojasnjuje, da je v vsakem njihovem novem izdelku vključenih dolga leta raziskav in testiranj, pri čemer si pomagajo tudi z izsledki testov na Contidromu, hišnem testnem centru v bližini Hannovra. "Tam imamo tudi prvi povsem avtomatiziran sistem za testiranje pnevmatik, na katerem je mogoče vse leto izvajati teste na mokri in suhi podlagi. Med razvojem in testiranjem naših prvovrstnih pnevmatik proučimo prav vsak vidik varnosti in zmogljivosti," pravi Kofjač.

"Preden gre katerakoli od Continentalovih inovacija v proizvodnjo, jo intenzivno testiramo. Uveljavljene in nove metode testiranj jamčijo, da bodo izdelki primerni za vsakdanjo rabo. Continental uporablja in razvija čedalje naprednejše merilne tehnologije za testiranje, da lahko kupcem ponudi preverjene in izpopolnjene izdelke."

Pri razvoju vsake pnevmatike so v ospredju tudi zmogljivosti avta, ki jih bo imel nameščene."Med razvojem in testiranjem naših prvovrstnih pnevmatik proučimo prav vsak vidik varnosti in zmogljivosti. Dolga leta naših obsežnih raziskav in testiranj so pokazala, da pnevmatike niso bistvene le za splošne zmogljivosti vozila, temveč zelo vplivajo tudi na zavorno moč. Zato nenehno izboljšujemo svoje izdelke in skrbimo, da naše pnevmatike vedno nudijo odlično zavorno učinkovitost, maksimalno varnost in najboljši užitek v vožnji."

Rezultat tako intenzivnega in celostnega pristopa pri izdelavi pnevmatik je občuten. "To se vsakič znova potrdi tudi na neodvisnih testiranjih po vsem svetu, na katerih dosegamo najvišje ocene priporočljivosti. Naše pnevmatike morajo opraviti tudi na stotine rigoroznih testiranj avtomobilskih proizvajalcev, ki se želijo prepričati, da pnevmatike izpolnjujejo najvišje standarde. Šele takrat so pnevmatike Continental odobrene za tovarniško opremo. Rezultat je, da skoraj vsako tretje vozilo v Evropi proizvodno linijo zapusti s pnevmatikami Continental." 

"Pri Continentalu ne le trdimo, da izdelujemo vrhunske pnevmatike po najvišjih standardih kakovosti. To lahko tudi dokažemo: naše večkrat nagrajene pnevmatike redno testirajo neodvisne mednarodne revije.Od leta 2007 so Continentalovi izdelki prejeli najvišjo oceno priporočljivosti v skoraj 80 odstotkov vseh testov. Poleg tega je bilo podjetje izglasovano za vrhunsko znamko pnevmatik v priznanih avtomobilističnih revijah, kot sta AutoBild ter AutoZeitung, in je prejelo nagrado revije Auto motor sport za najboljšega proizvajalca v 50 letih testiranj.  Z našim stalnim razvojem pnevmatik bomo poskrbeli za nadaljevanje te tradicije," zaključuje Kofjač.