En teden Pariz ne bo le svetovna prestolnica mode in romantike, temveč tudi avtomobilizma, saj vrata odpira tradicionalni bienalni avtosalon, največji letos na Stari celini.
-
Za Slovence najbolj zanimive novosti si lahko ogledate s klikom na spodnji link
Proizvajalci so za tokratno razstavo v francoski prestolnici pripravili močna orožja, in če je bila spomladi Ženeva prekipevalo od novosti med najmanjšimi avtomobili, je jesen v znamenju B-segmenta. A tudi v višjih razredih ni dolgčas, pri tem pa je opazno, kako se tehnologija, še nedavno rezervirana le za premium avtomobile visokih razredov seli vse nižje in nižje. Novi mejniki se postavljajo tudi glede varnosti, kar dokazuje verjetno najvarnejši serijski avto ta hip, narejen na Švedskem.
Od varčevanja tendenca k tehnologiji
Kljub številnim novostim pa analitiki opozarjajo, da je industrijo glede evropskih prodajnih obetov znova zajela črnogledost, saj dobri prodajni rezultati v zadnjem letu počasi izgubljajo zagon. Avgusta je tako rast dosegla le še 1,8 odstotka, najmanj v zadnjem letu, medtem ko so napovedi za zadnjo četrtino leta že negativne. "Obeti za Evropo so slabi," je tako za Bloomberg ocenil Stefan Bratzel, direktor centra za upravljanje z avtomobili na nemški univerzi Bergisch Gladbach. Tudi predstavniki industrije nimajo visokih predstav. "Vprašanje je, ali bomo po prodaji sploh še kdaj dosegli čase izpred krize," je tako nedavno izjavil Martin Winterkorn, vrhovni šef Volkswagna.
Tudi makroekonomski obeti ne govorijo kupcem v prid, še posebej skrbi visoka stopnja nezaposlenosti med mladimi Evropejci. A ravno nanje avtomobilisti najbolj ciljajo z novostmi, pri čemer je ekologija glede na njene silovite pritiske zadnjih let tokrat potisnjena kar malo v ozadje, medtem ko glavno besedo pridobivajo napredni asistenčni sistemi in internetna povezljivost. Prav slednji in vsemu, kar spada k njej v obliki raznovrstnih aplikacij, analitiki napovedujejo strmo tržno rast v prihodnjih letih po zgledu pametnih telefonov.