S prenovo aktualne generacije je Fordova globalna uspešnica prvič dobila tudi nagrajene motorje ecoboost.
Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.
Dizelski motor in kopica aerodinamiki podvrženih sprememb v različici econetic zmoreta na papirju porabo res zmanjšati za še kakšen deciliter, a pri malem bencinskem trivaljniku s prostornino komaj litrske embalaže za jogurt večina kompromisov odpade. Z njim je lahko fiesta namreč zelo varčen, a tudi nadvse poskočen avtomobil, ki izkorišča dinamično zasnovo podvozja. Cenovno ugodnejša je različica s 74 kilovati, ki razvaja z izjemno ugodno krivuljo navora in zadostno močjo, za zahtevnejše pa je na voljo še različica z 92 kilovati, ki normno porabo obdrži na isti ravni, medtem ko izpuste spusti celo pod mejo sto gramov.
Osnovna cena po ceniku: 14.040 evrov
Izpust CO2: 99 gramov na prevožen kilometer
Povprečna tovarniška poraba: 4,3 l/100 km
Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2012)
Odrasli: 91 odstotkov, otroci: 86 odstotkov, pešci: 65 odstotkov, varnostni sistemi: 71 odstotkov
Še več o ford fiesti 1,0 evoboost lahko preberete tukaj.
20
ogledov
ŽAL: Lahko trivaljnik prepriča tudi naše bralce?
Ko združita moči motor, ki se že drugo leto ponaša z naslovom najboljšega in najbolj zelenega na svetu, ter dinamična malčica, je dober rezultat zagotovljen.