Pri zavarovalnici Admiral Insurance so svojo shemo poimenovano Firstcarquote zagovarjali s tem, da je odločitev uporabnikov Facebooka prostovoljna, ali želijo na ta način sodelovati pri izračunu premije zavarovanja avtomobila, ki bi se jim lahko na ta račun znižala.
Program Firstcarquote bi zavarovalnici dovolil analizirati Facebookove uporabniške račune voznikov, ki so prvi lastniki avtomobilov. Shema bi uporabnikom omogočila, da v primeru, da zavarovalnica iz njihovih računov na Facebooku ugotovi, da so zaupanja vredni, zniža zavarovalno premijo za vozilo.
Do 15 odstotkov nižje premije
Pri Facebooku se s tem niso strinjali in blokirali načrte zavarovalnice. To so tudi obrazložili: "Za nas je najbolj pomembno varovanje osebnih podatkov članov na Facebooku."
Pri zavarovalnici so dejali, da ne bi pregledovali fotografij uporabnikov, ampak zgolj njihove objave. Dejali so, da bi lahko na ta račun njim, prijateljem in družinskim članom, zavarovalnino znižali do 15 odstotkov.
"Za nas je najbolj pomembno varovanje osebnih podatkov članov na Facebooku." naj raje povejo, da jim očitno niso ponudili dovolj, če kdo, potem ravno FB slovi, da dela s podatki uporabnikov kot svinja z mehom.