Laurens an der Acker, vplivni šef oblikovanja pri skupini Renault, je napovedal novost pri razmerju med Renaultovimi in Daciinimi modeli. Na številnih trgih po svetu, recimo na ruskem, brazilskem ali južnoafriškem, je namreč doslej Renault prodajal Daciine modele pod svojim logotipom, ker naj bi bila francoska znamka tam bolj prepoznavna od nizkocenovne romunske.
V Rusiji tako ne morete kupiti dacie duster ali sanderota lahko pa kupite renault dusterja in renault sanderota. Van der Acker je v pogovoru za Automotive News Europe dejal, da se mora takšno početje menjave značk končati. Namesto "zlorabe" Daciinih modelov naj bi tako Renault v prihodnje imel na teh trgih lastne, višje postavljene modele.
Le pri dacii dusterju bodo verjetno napravili izjemo in ga po potrebi še vedno opremljali z Renaultovim diamantom. "To je ena naših največjih prodajnih uspešnic," je pojasnil van der Acker.
dezurni@zurnal24.si