Odpovedani avtosalon v Ženevi je bil lani marca ena prvih neposrednih žrtev pandemije covid-19 med velikimi svetovnimi dogodki. Dogajanje je tudi v temeljih spremenilo način, kako so proizvajalci v vmesnem času predstavljali svoje nove modele, zgolj pred kamerami v spletnih prenosih, nespontano in daleč stran od glamurja ter množic. Digitalnost je spodrinila fizično prisotnost, možnost tipanja in realnega pogleda na avto.
Švicarski organizatorji so zdaj sporočili, da se bo avtosalon v novi podobi vrnil med 19. in 27. februarjem prihodnje leto. Preveva jih optimizem, da gredo stvari v pravo smer in da bo do jeseni bolezen pod kontrolo.
Potencialni razstavljavci imajo do sredine julija čas, da se prijavijo, poroča Automotive News Europe. Vodja organizacije Sandro Mesquita v pogovoru še ni mogel natančneje napovedati poteka avtosalona, bo pa gotovo precej "hibriden", z mešanico digitalnega in fizičnega.
Lakmusov test bo septembra v Münchnu
Že to jesen, med 7. in 12. septembrom, pa se bo v Nemčiji odvil bienalni IAA, ki ga po novem namesto Frankfurta gosti München. A je visoke cilje organizatorjev, kako med množicami spet obuditi strast do avtomobilov, spodrezala pandemija, ki je močno oklestila tudi število sodelujočih znamk. Celo koncern VW bo sodeloval le s tremi svojimi znamkami, Volkswagnom, Audijem in Porschejem.
Organizatorji napovedujejo številne digitalne dogodke, ki bodo v času salona omogočali širši doseg, prav tako salon ne bo namenjen samo razstavljanju avtomobilov, temveč širše mobilnosti.