Seat bo vodja razvoja za vstopne kompaktne električne modele znamk Seat, Cupra, Škoda, Volkswagen in morda tudi Audi, je dejal šef Seata Wayne Griffiths. Opozoril je sicer, da je razred malih avtomobilov izredno konkurenčen, zato je služenje denarja v tem segmentu veliko težje, kot pa pri dražjih avtih. Z razvojem električnih avtov se to ne bo bistveno spremenilo.
Naslednjo generacijo manjših električnih avtov bo celotni koncern izdeloval na platformi MEB-Lite, ki naj bi v serijskem avtu debitirala okoli leta 2025. Nova platforma naj bi bila ključnega pomena pri doseganju cilja, da bi cena vstopnih električnih avtov koncerna startala pri ne več kot 20 tisoč evrih.
Prvi avtomobili na novi platformi bodo manjši križanci velikosti zdajšnjega VW T-crossa in seat arone. Seat je na svojega križanca brez imena že namignil tudi v prvi uradni skici, medtem ko naj bi znamka Volkswagen za svoje male modele uporabljala oznaki ID.1 in ID.2.
Avtomobile nameravajo izdelovati v španski tovarni Martorell, letna količina naj bi bila več kot pol milijona.
Koncern je zaradi neodvisnosti dobave napovedal, da bo v Evropi zgradil kar šest gigatovarn za proizvodnjo baterij. Vse lokacije še niso znane, zaradi napovedanih načrtov, da naj bi Španija postala eno glavnih vozlišč evropske proizvodnje električnih avtov, pa je velika verjetnost, da bo država dobila tudi lastno gigatovarno.