Ime Hyundai uporabniki interneta najpogosteje črkujejo napačno, poroča portal Confused.com. Južnokorejska znamka je v globalnih iskanjih v povprečju napačno črkovana v skoraj 2,25 milijona primerih na mesec.
Za študijo je portal analiziral globalna iskanja iz iskalnikov in filtriral napačno napisana iskanja za znamke in modele, vključene v študijo. Hyundai se v iskalniku Google najpogosteje napačno črkuje kot Hundai (799.000 iskanj na mesec), Hyndai (454.000-krat), Hyundia (202.000) in Huyndai (182.000).
Na drugem mestu po napačnih črkovanjih je znamka Volkswagen s povprečno 1.156 milijoni napačno črkovanih iskanj. Wolksvagen (309.000-krat) je najbolj pogost napačen vnos v iskalnik, sledijo Volkswagon (306.000), Wolsvagen (142.000) in Volkwagen (104.000-krat). Druga nemška znamka Porsche je na tretjem mestu z 1,01 milijona napak. Proizvajalec športnih avtomobilov je običajno napačno napisan kot Porche, sledijo pa mu Porsche, Porsh ali Porsch. Kot razkrivajo na spletnem portalu je Tesla najbolj iskana znamka z okoli 11 milijoni iskanj na mesec, s 539.000 napačno črkovanimi izrazi pa je na skupno šestem mestu.