Novi novomeščan po eni strani dokaj vestno sledi slogu, ki sta ga pri malčkih zakoličila denimo fiat 500 ali opel adam, po drugi strani pa poskuša povrniti duh izpred več kot 20 let, ko je tudi slovenskim cestam vladal renault 5. Po njem se zgleduje denimo po visoki "ramenski" liniji, zadnje steklo pa po pripovedovanju francozov navdih jemlje iz renaulta 5 turbo z zadaj nameščenim motorjem. Zadnja vrata so zastekljena, kar je denimo pred nekaj leti uvedel VW up!, zadnja svetila so skladen del oblike zadka.
Medtem ko se clio in captur kar preveč bahata z izrazito velikim rombom na prednji maski, je twingo nekoliko bolj zadržan, čeprav ne skriva porekla. Zanimiva so prednja svetila, saj so tako smernika kot dnevne luči ločeni od glavnih žarometov in okrogli. Kot je vidno s fotografij, so dnevne luči v LED-tehnologiji, ali je to standard, pa še ni znano.
Twingo je prvič doslej petvratnik, a so ročice zadnjega para dobro skrite, podobno kot pri cliu. K videzu lahko kupec prispeva tudi sam s pestrim naborom nalepk, ohišij, ogledal in platišč ... Za zdaj so sicer na voljo štiri barve zunanjosti.
Vsega niso razkrili
Francozi še vedno molčijo o pogonu, prav tako še ni razkrita notranjost avtomobila, saj želijo očitno držati zanimanje za avto do uradne premiere v Ženevi. Trdijo pa, da bodo imeli potniki zaradi premestitve motorja zadaj precej več prostora, hkrati bo avto okretnejši. Glede motorjev pa lahko špekuliramo, da ga bosta poganjala dva turbo trivaljnika; enega že poznamo iz clia, v katerem proizvede za 66 kilovatov moči.