Po navadi so za to poskrbeli z decembrskimi popusti, vendar opažamo, da je raznovrstnih decembrskih
akcij iz leta v leto manj.
Razlog za to je v spremenjena zakonodaja o registraciji motornih vozil, ki veleva, da ni več
tako pomemben letnik izdelave vozila, ampak sam datum prodaje, ali, bolje rečeno, datum prve
registracije, ki je vpisan v prometno dovoljenje vozila. Pri pregledovanju slovenskega
avtomobilskega trga smo v pogovoru z uvozniki največkrat naleteli na odgovor, da podatkov o večjih
prodajnih akcijah še nimajo, oziroma da bodo pripravljeni v zadnjem trenutku, ko se bodo po
pregledu razmer na trgu odločili za popuste, ki bodo prirejeni temu, kar lahko trg prenese.
Določeni uvozniki pravijo, da bodo samo podaljšali aktualne akcije, če bodo zaloge to dovoljevale,
določeni pa akcij niti ne pripravljajo, ker so po njihovem mnenju brezpredmetne, učinek pa tako
majhen, da ne opravičuje vlaganj, ki jih takšne akcije potegnejo za seboj (v obliki stroškov
trženja).
Določeni bodo le popuščali
Rekorder, kar se tiče popustov, tako ostaja Citroën, pri katerem bodo akcije ob koncu leta po
potrebi še okrepili, so pa te skozi celo leto tako bogate, da veliko uvoznikov niti nima dosti
možnosti. Pri Renaultu menijo, da zadnji mesec v letu prodajno ni več tako močen, zato bodo akcije
le preoblikovali in pripravili kakšno majhno presenečenje. Pri VW bodo nadaljevali z aktualnimi
akcijami, pri Škodi pa še tržijo akcijo Ste pripravljeni na zimo?, ki so jo podkrepili še z do
2.500 evrov popusta, odvisno od modela.
21
ogledov
Kam so šli vsi popusti …
Avtomobilski trgovci so si pred leti z akcijami ob koncu leta polnili žepe. Ta čas je očitno za nami. Tudi prodajalci avtomobilov se morajo konec leta rešiti zaloge.