Prireditelji tradicionalne vzdržljivostne preizkušnje, relija Dakar, so v Parizu danes predstavili podroben potek naslednje dirke. Obljubljajo več varnosti in peska. Na dirki bo tudi Miran Stanovnik.
Na jubilejni izvedbi prireditelji obljubljajo močno udeležbo ter 9273 skupnih kilometrov po
puščavah in sipinah
Maroka,
Mavretanije in
Senegala. Zaradi varnosti so se letos odločili, da se odpovejo trasi prek
Malija in
Alžirije. Na dirki bo predvidoma sodelovalo 570 ekip iz 50 držav, 60 več kot na
letošnji izvedbi. Med temi bo 245 motoristov in 205 avtomobilistov. Branilci lovorik iz Dakarja
2007 so
Cyril Despres med motoristi,
Stephane Peterhansel in
Jean-Paul Cottret med avtomobilisti ter tovornjakar
Hans Stacey.
|
"Moram priznati, da sem verjetno zadnji, ki si bo pogledal, kakšna je trasa. Ampak če je obljuba o več peščenih kilometrih resnična, se tega veselim. Pogrešam etape z dirk v obdobju od 1996 do 1999, ki so bile selektivne, res prave dakarske, ko je bila v ospredju res peščica pravih motoristov. To tudi pomeni, da bo manj možnosti za žrtve. Še vedno pa to ostaja klasična dirka, ne nazadnje bo treba priti skozi Maroko. S trasami pa se nikoli ne ukvarjam vnaprej, to pomeni, da se bom prvi etapi podrobno posvetil 4. januarja," je v pogovoru za STA povedal najbolj izkušeni slovenski predstavnik na tej dirki Miran Stanovnik , ki pa je bil nekoliko skeptičen glede prizadevanj prirediteljev za povečanje varnosti z omejitvami hitrosti: "Organizatorji poskušajo vse, da bi zmanjšali število žrtev, mi starejši tekmovalci pa se za varnost vselej zavzemamo tako, da zahtevamo tehnično zahtevnejšo traso, da se nižajo hitrosti in da dirko speljejo mimo afriških vasi. Tudi če nas peljejo čez najbolj zakotno njivo, saj gre drugače trasa skozi vas, ko je treba bolj kot na svojo varnost gledati, da se boš držal omejitve. V globokem pesku pa ni lahko peljati samo 30 kilometrov na uro."