Da usoda resnično ne izbira poti, nam govori tudi plakat, ki je plod sodelovanja med podjetjem
PROMOS™ iz Ljubljane in tragično preminulim
Tošetom Proeskim, pop ikono Makedonije in preostalih prostorov nekdanje
Jugoslavije.
Kot najmlajši ambasador Unicefa in velik ljubitelj otrok se je Toše Proeski nesebično odzval
veliki preventivni akciji Naj me vidijo, ki jo je omenjeno podjetje izpeljalo v Makedoniji (pred
tem tudi v Sloveniji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini). Odsevnih kresničk s poučnimi
zgibankami so se razveselili najmlajši udeleženci v prometu – otroci prvošolčki, ki so nenehno
izpostavljeni prežečim nevarnostim na makedonskih cestah.
Toše Proeski ni pomišljal, ko mu je bila akcija predstavljena. Kot angel varuh je stopil na
čelo akcije Da spasime barem eden detski život
… (Da rešimo vsaj eno otroško življenje …). Zagotovo je tako rešil marsikatero otroško
življenje, žal pa je prav cesta vzela njegovo, ki je obetalo mnogo. To pa je še en dokaz, kako se
usoda z nami včasih kruto poigra.
Toše in nerazumljiva igra usode
Usoda je nerazumljiva, ker je tako nevljudna; vstopa, ne da bi potrkala.