Čeprav so bili prihodki od prodaje digitalne glasbe lani za 40 odstotkov višji od tistih leta 2006, pa to ni dovolj za glasbene založbe.
Prihodki so se tako lani na svetovni ravni povečali na 2,9 milijarde dolarjev, vendar tolikšna rast
ni dovolj, da bi glasbenim založbam pokrila izpad prihodkov zaradi velikega padca prodaje zgoščenk.
Poleg tega se rast prodaje digitalne glasbe upočasnjuje, opozarjajo v mednarodnem združenju
fonografske industrije (IFPI). Po njihovih podatkih se je namreč prodaja s 380 milijonov dolarjev v
letu 2004 leto pozneje potrojila, v letu 2006 pa podvojila, medtem ko se je lani prodaja, kot
rečeno, povečala le za 40 odstotkov.
Do upadanja prodaje glasbenih zgoščenk sicer prihaja tako zaradi vse večje priljubljenosti
digitalne glasbe, ki jo uporabniki kupujejo prek spleta, kot tudi zaradi piratstva oziroma
nezakonite izmenjave glasbe prek spleta.