Šport
13 ogledov

Od 2001 smo vedno pozitivni

Srečko Medven trdi, da vseskozi poslujejo pozitivno. Žurnal24 main
Srečko Medven, generalni sekretar 47. pokala Vitranc, pričakuje uspešno izvedbo kranjskogorskih tekem. Veleslalom bo na sporedu osmega marca, slalom pa dan pozneje.
Kakšen je letošnji proračun tekem v Kranjski Gori in kako ste prišli do potrebnega denarja?
Proračun tekem je nekje milijon do milijon in sto tisoč evrov. Do njih pridemo predvsem s pomočjo marketinga in s prodajo medijskih pravic tako doma kot v tujini. Približno 40 odstotkov finančnih sredstev pridobimo s prodajo medijskih pravic, preostalo pa z marketingom. Zelo majhen del dobimo tudi s prodajo vstopnic.
 
 

Žalosti me predvsem slab odziv Slovenske turistične organizacije, ki bi morala bolje izkoristiti takšne prireditve, kot so Vitranc, Zlata lisica in Planica. Takšne tekme so odlična reklama za vso Slovenijo.

Srečko Medven

 
Vam država na katerikoli način pomaga?
Država praktično finančno ne pomaga nič. Sodelujemo le s Slovensko turistično organizacijo, njen delež pa je bolj kot ne simboličen.

Kakšen je denarni sklad za tekmovalce?
Na vsaki tekmi bomo razdelili 112.500 švicarskih frankov, to je približno 70 tisoč evrov. Zmagovalec bo dobil 42 tisoč frankov, drugouvrščeni 24, tretji pa 12, denarno nagrado pa prejmejo vsi finalisti. Zadnji dobi 300 frankov.

Kako komentirate dejstvo, da ima Sljeme trikrat večji proračun kot kranjskogorske tekme?
Hrvaška je skozi tekme na Sljemenu videla priložnost za promocijo države in v vseh pogledih prispeva k organizaciji prireditve. Tako denarno kot materialno in s sredstvi za infrastrukturo. Sljeme je bilo zgrajeno s pomočjo občinskega in državnega denarja. Njim je veliko lažje. Menim, da če bi nam država pustila vsaj toliko denarja, kot nam ga pobere z davkom na dodano vrednost, bi tudi mi lahko imeli nagradni sklad 160 tisoč evrov. Tako pa to ni dosegljivo.

Poznejši termin prireditve mu odgovarja. © Saša Despot

 
Kakšno je torej poslovanje v zadnjih letih?
Vseskozi poslujemo pozitivno. Ko je Alpski smučarski klub Kranjska Gora prevzel poslovanje leta 1992, so bile tekme v rdečih številkah. Ta minus smo v naslednjih letih uspešno pokrivali. Leta 2000 bi lahko že dokončno odpravili stare dolgove, vendar je prireditev takrat odpadla. Naslednje leto smo tako prvič finance spravili v pozitivno stanje in od takrat smo vedno pozitivni. Delamo dobro in uspešno. Predvsem zato, ker smo stroške zmanjšali na minimum. Ti so takšni, da držimo nivo tekem, ki so zelo kakovostne, vse ostale stroške pa smo zmanjšali. Če primerjamo z Zagrebom, se tam veliko finančnih sredstev porabi še v druge namene. Od posebnih vabil in podobnih reči naprej. Mi tega nimamo. Ohranjamo ugled tekme, k sreči pa smo s Hitom našli odličnega partnerja, ki skrbi za zabavni del prireditve.

Kakšno je vaše sodelovanje s Hitom?
Z njimi sodelujemo že štiri leta. Najprej smo sicer iskali sogovornika v občini. Želeli smo, da prireditev ne bi predstavljali le tekmi, da bi se nekaj dogajalo tudi po njih. Hoteli smo, da bi ljudje v kraju ostali cel dan in da bi navsezadnje tu pustili nekaj denarja. Žal pravega odziva v Kranjski Gori ni bilo, naš proračun pa tudi ni bil dovolj velik, da bi lahko sami organizirali veliko zabavo za naše goste. Hit je kot lastnik hotelskih kapacitet v Kranjski Gori videl svoj interes, saj si boljše reklame, kot so tekme svetovnega pokala, ni mogel želeti. Prenos gre namreč v 15 držav, s posnetki in vrhunci pa ta številka še naraste. To je odlična promocija za naš kraj.

V Kranjski Gori ta konec tedna pričakujejo okoli 20 tisoč ljubiteljev smučanja. © Saša Despot

 
Kdaj se začnejo priprave na naslednjo tekmo?
Priprave resnično trajajo 12 mesecev, resno pa se dela lotimo že mesec in pol po zadnji tekmi. Začnejo se pripravljati nove pogodbe, treba pa je pregledati tudi preteklo poslovanje. Opravijo se analize, dobimo poročila vseh komisij, organizacijski komite pa se nato sestane in sklene, kaj bi se dalo bolje narediti, kje bi se dalo še kaj privarčevati, kje je treba vložiti kaj več in podobno. Na osnovi teh sklepov se nato začnejo že priprave na novo sezono.

 
 

Zadovoljni bi bili, če bi si sobotni veleslalom ogledalo okoli osem tisoč gledalcev, slalom pa že po tradiciji pritegne nekaj več pozornosti. Fantje v zadnjem času spet odlično nastopajo v tej disciplini. Slalom bi si tako lahko ogledalo več kot deset tisoč ljudi.

Srečko Medven o številu gledalcev

 
Pri tej pripravi vam veliko pomagajo tudi prostovoljci ...
Na dan veleslalomske tekme pri organizaciji sodeluje okoli 680 ljudi in večina jih je prostovoljcev. Na slalomu jih je nekoliko manj. Vse pravzaprav sloni na
našem klubu, pomagajo pa nam tudi preostala športna društva in področne zveze, še zlasti z Gorenjske. Fantje dobro opravljajo svoje delo in se nanj odlično
spoznajo, saj smo to ekipo gradili zadnjih 12 let.

Vas skrbi pozni termin letošnje prireditve?
Ne. Pravzaprav nikoli ne veš, kakšna bo zima. Če bi vseskozi imeli le decembrski termin, bi imeli od leta 2000 do danes samo eno pravo tekmo. V bistvu smo se z Mednarodno smučarsko zvezo dolgo časa borili za poznejši termin, ki nam bolj odgovarja. Snega imamo dovolj in če ne bo ekstremno toplo, se nam ni treba bati za odlično pripravo prog.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.