Že sedaj se ve, da bo v aprilu verjetno velik naval za nakup teh naprav. Zakaj potem kaos? Spletna stran mora biti pripravljena, distribucija ima čas, da se pripravi, prodajana mesta imajo čas, da se pripravijo. DARS pa očitno razmišlja:… ...prikaži več naj se kupci lepo razporedijo v obdobju pol leta, pa so naše storitve dovolj dobre. In so začeli s propagando po medijih, da oni nimajo nič s tem, če bodo prvi dnevi katastrofa. NAROBE in mediji tega ne smete podpirati!
zdrej - Ali si premlad ali ne veš kaj se v tej državi dogaja že 70 let. Vse počasi - tako se pere korupcijski denar. Z dodatnimi aneksi k pogodbam, se dela na dolgi rok in denar je ves čas… ...prikaži večs na pravi poti k "pravim" prijemalcem denarja, ki pa seveda dejanskega dela nikoli niso in ne bodo opravili. Tako se dela - delalo T6, 2 tir, onkološki inštitut (desetletja), pediatrična klinika, klinični center in še in še kar je v državi lasti "tovarišev".
Ni mi razumljivo, zakaj bi dela potekala dve do tri leta. Dali bi ekipo 10/20 ljudi različnih profilov, ki bi delali od četrtka, pa do nedelje oz. ponedeljka. Delajo 3 do 4 štiri dni. To pa zato, da bi lahko… ...prikaži več med časom, ko je veliko prometa, delali načrtovanje in priprave, med vikendom (sobota popoldne in nedelja ) pa zadevo /rušitev izvedejo na zaprti. Hkrati pa imajo kompenzacijo ur s 4 ali celo 3 dnevnim urnikom.
Kar velik delež se po moje rabi navadnih delavcev, ko pod nadzorstvom načrtovalcev/inženirjev (recimo tam do 4), ki so odgovorni za načrtovanje in izvedbo. Po moje se v vsakih 14 dni mora podredti cestninska za določen pas vključno z obnovo… ...prikaži več vozišča na vozišču in ena stranska (izvoz-uvoz ali stranska cestninska postaja ). Tako se zadeva da izvesti v manj kot letu dni. Začetek del tam sobota popoldne, pa 8do 10 ur in potem naprej v nedeljo. Naslednji teden ekipa za vozišče dokonča in je.
Ko bi infrastrukturna urejenost bila primerljiva s pobranimi sredstvi, bi se z raznimi načini in plačevanjem strinjali, ker pa je vse skupaj nič vredna šala, sredstva se pobirajo, reinvestira pa se na Kajmanske otoke in v Luxembourg, ljudje tega dolgo… ...prikaži več ne bodo podpirali. Ob tem da DARS-ovci, še vedno kršijo slovensko ustavo, s tem ko kvazi izvršujejo pa sploh niso izvršilni organ.
Pozabili ste na eno drobceno razliko med starim in novim sistemom: kilometer ima še vedno 1.000 metrov, a doslej se je cestnina plačevala le med dvema fiksnima čelnima postajama, po novem se bo za prevoženih 19 portalov.
Neka intelegenčna glavca se je spomnila za presečni dan izbrati prvi dan po velikem vseevropskem prazniku, jejhata, jejhata. Le kaj bi lahko šlo narobe.
Že sedaj se ve, da bo v aprilu verjetno velik naval za nakup teh naprav. Zakaj potem kaos? Spletna stran mora biti pripravljena, distribucija ima čas, da se pripravi, prodajana mesta imajo čas, da se pripravijo. DARS pa očitno razmišlja:… ...prikaži več naj se kupci lepo razporedijo v obdobju pol leta, pa so naše storitve dovolj dobre. In so začeli s propagando po medijih, da oni nimajo nič s tem, če bodo prvi dnevi katastrofa. NAROBE in mediji tega ne smete podpirati!
Odlično ! To je problem Slovenije ! Povzročanje kaosa opravičuje zaposlovanje dodatnih državnih birokratov za reševanje kaosa !
kitajci bi porušili v 1 mesecu - vse cest. postaje .. ! :)
Kitajci bi jih porušili v mesecu dni vse...Kristus bi jih postavil v roku tri dni...
zdrej - Ali si premlad ali ne veš kaj se v tej državi dogaja že 70 let. Vse počasi - tako se pere korupcijski denar. Z dodatnimi aneksi k pogodbam, se dela na dolgi rok in denar je ves čas… ...prikaži večs na pravi poti k "pravim" prijemalcem denarja, ki pa seveda dejanskega dela nikoli niso in ne bodo opravili. Tako se dela - delalo T6, 2 tir, onkološki inštitut (desetletja), pediatrična klinika, klinični center in še in še kar je v državi lasti "tovarišev".
45 miljonov in 2-3leta za podiranje???? Naj to naredijo Strojani ali Brajdići pa bo zrihtano v 14 dnevih. Spet se bo sluzilo na vse konce in kraje
Ni mi razumljivo, zakaj bi dela potekala dve do tri leta. Dali bi ekipo 10/20 ljudi različnih profilov, ki bi delali od četrtka, pa do nedelje oz. ponedeljka. Delajo 3 do 4 štiri dni. To pa zato, da bi lahko… ...prikaži več med časom, ko je veliko prometa, delali načrtovanje in priprave, med vikendom (sobota popoldne in nedelja ) pa zadevo /rušitev izvedejo na zaprti. Hkrati pa imajo kompenzacijo ur s 4 ali celo 3 dnevnim urnikom.
Kar velik delež se po moje rabi navadnih delavcev, ko pod nadzorstvom načrtovalcev/inženirjev (recimo tam do 4), ki so odgovorni za načrtovanje in izvedbo. Po moje se v vsakih 14 dni mora podredti cestninska za določen pas vključno z obnovo… ...prikaži več vozišča na vozišču in ena stranska (izvoz-uvoz ali stranska cestninska postaja ). Tako se zadeva da izvesti v manj kot letu dni. Začetek del tam sobota popoldne, pa 8do 10 ur in potem naprej v nedeljo. Naslednji teden ekipa za vozišče dokonča in je.
Ko bi infrastrukturna urejenost bila primerljiva s pobranimi sredstvi, bi se z raznimi načini in plačevanjem strinjali, ker pa je vse skupaj nič vredna šala, sredstva se pobirajo, reinvestira pa se na Kajmanske otoke in v Luxembourg, ljudje tega dolgo… ...prikaži več ne bodo podpirali. Ob tem da DARS-ovci, še vedno kršijo slovensko ustavo, s tem ko kvazi izvršujejo pa sploh niso izvršilni organ.
Med 24,3€ in 38,35 je točno 3˛%.
Hahaha
Pozabili ste na eno drobceno razliko med starim in novim sistemom: kilometer ima še vedno 1.000 metrov, a doslej se je cestnina plačevala le med dvema fiksnima čelnima postajama, po novem se bo za prevoženih 19 portalov.
Mislim da bo vseeno prevoznike zanimala samo nova cena od Ljubljane do Kopra, ki je po vašem izračunu za 58 % višja od stare.
Neka intelegenčna glavca se je spomnila za presečni dan izbrati prvi dan po velikem vseevropskem prazniku, jejhata, jejhata. Le kaj bi lahko šlo narobe.