Tokrat se pa zelo strinjam...motorju ne moreš nuditi nič boljšega kot redno menjavo olja in filtrov...To sploh ni noben strošek, še posebno, če malo postoriš sam.Tudi znamka olja ni strašansko pomembna, važno je , da je olje… ...prikaži več odgovarjajoče gradacije.Motor vam bo hvaležen
spenjalec: Za ta interval menjave te je nahecal proizvajalec. Saj nekje do 200000 km še gre potem pa je očitno, da ta interval ne deluje, ker je pri teh kilometrih že poškodovan motor.Še vedno velja: Ko kupiš avto… ...prikaži več se nekje do 5000 km voziš počasi in potem olje ven, ker se je tako motor očistil. Potem pa so menjave nekje od 10000 do 12000 km ali po enem letu. jaz se tega držim in tako je nekaj dni moj bencinar dosegel 500000 prevoženih in še se vozi.
O Bog pomagaj, Audi TT, pa mu ni zamenjal olja 135.000, kot, da je to nek hud strošek. Dobro, na servisu znajo fajn kasirat olje, pa ga kupiš sam nekje, pa dobiš enakega lahko tudi za pol ceneje ali več.… ...prikaži več Jaz vozim Mazdo 2, na servisu je bil liter Castrola Magnatec 5W-40 C3 15.75 eur, ko je bil avto še v garanciji, no jaz sem dal za 4 litrsko embalažo, kolikor rabim, nazadnje 28.50 eur, pa sem ga nesel s sabo na servis. Avto ima sedaj mal čez 50.000 km pa je bilo olje že v peto menjano. Servisni interval na 20.000 km ali eno leto, star pa je 5 let.
piše piše ampak zakaj potem menjajo motorje ko po tekočem traku a? olje zdrzi določeno stevilo kilometrov normalne voznje! Sepravi ce se zlo vozis z nizkimi obrati al pa visokimi je potrebno menjati prej kot pa drugace! golf 3 1.4… ...prikaži več3 1.4 bencinar 450 000km brez odpiranja motorja in ne popije vec kot pol litra olja na interval. Si nočem niti predstavlat kdaj bi ze crknu ce bi se delalo na 30 000km menjave!
Tokrat se pa zelo strinjam...motorju ne moreš nuditi nič boljšega kot redno menjavo olja in filtrov...To sploh ni noben strošek, še posebno, če malo postoriš sam.Tudi znamka olja ni strašansko pomembna, važno je , da je olje… ...prikaži več odgovarjajoče gradacije.Motor vam bo hvaležen
Zakaj? Ker ti tako nalaga proizvajalec avtomobila.
Khm, brihte, za insignio v servisni knjižici lepo piše pri menjavi olja: "Na vsakih 30.000 km ali na 1 leto,odvisno, kaj nastopi prej."
spenjalec: Za ta interval menjave te je nahecal proizvajalec. Saj nekje do 200000 km še gre potem pa je očitno, da ta interval ne deluje, ker je pri teh kilometrih že poškodovan motor.Še vedno velja: Ko kupiš avto… ...prikaži več se nekje do 5000 km voziš počasi in potem olje ven, ker se je tako motor očistil. Potem pa so menjave nekje od 10000 do 12000 km ali po enem letu. jaz se tega držim in tako je nekaj dni moj bencinar dosegel 500000 prevoženih in še se vozi.
O Bog pomagaj, Audi TT, pa mu ni zamenjal olja 135.000, kot, da je to nek hud strošek. Dobro, na servisu znajo fajn kasirat olje, pa ga kupiš sam nekje, pa dobiš enakega lahko tudi za pol ceneje ali več.… ...prikaži več Jaz vozim Mazdo 2, na servisu je bil liter Castrola Magnatec 5W-40 C3 15.75 eur, ko je bil avto še v garanciji, no jaz sem dal za 4 litrsko embalažo, kolikor rabim, nazadnje 28.50 eur, pa sem ga nesel s sabo na servis. Avto ima sedaj mal čez 50.000 km pa je bilo olje že v peto menjano. Servisni interval na 20.000 km ali eno leto, star pa je 5 let.
Pri bencinarju menjavam olje vsakih 30.000 km in je vse v najlepšem redu (pri več kot 190.000 km). Ne vem, zakaj bi menjaval pogosteje.
piše piše ampak zakaj potem menjajo motorje ko po tekočem traku a? olje zdrzi določeno stevilo kilometrov normalne voznje! Sepravi ce se zlo vozis z nizkimi obrati al pa visokimi je potrebno menjati prej kot pa drugace! golf 3 1.4… ...prikaži več3 1.4 bencinar 450 000km brez odpiranja motorja in ne popije vec kot pol litra olja na interval. Si nočem niti predstavlat kdaj bi ze crknu ce bi se delalo na 30 000km menjave!