Kangler je imel dogovor s šefom Iskre Šešokom o delitvi dobička po kavbojsko za kar pa Kangler sploh ni odgovarjal . Takšne župane ne potrebujemo ,ki skrbijo za svoj žep .
Kangler je imel odgovor. Ampak, politika je začutila, da je prilika, da odleti in je odletel. Nič se ne zgodi povsem naključno in spontano. Ne "vstaja" v Libiji in tudi ne v MB. Zmeraj je treba bencin priliti od zunaj.
Kangler je pač imel smolo, da je to predlagal v času krize, ki je najbolj udarila prebivalstvo izven LJ, sploh pa vzhodni del. Poleg tega so bili radarji na takih mestih, kjer se samo lupi. Ljudje so bili brez služb… ...prikaži več in brez denarja, potem pa bi jih še kaznovali. Če bi to predlagal danes, bi mu mogoče šlo skozi.
Če se pelješ mimo občine ali pa Tomšičev drevored,Mladinska ulica... Kjer je cona 30.. Sem po mojem eden izmed zelo redkih, ko se res te omejitve držim.. Včasih mi še trobijo.. Itd.. Pač primitivni državljani.. Nič novega v Sloveniji.. Vsaka… ...prikaži več normalna civilizirana država ima redarje itd.. Maribor pa ne.. Ker.. Ahh žalostno..
Ne problem je v tem, da so omejitve postavljene debilno. Poleg tega če voziš po omejitvah, stojiš na vsakem semaforju. Dober primer je avtocesta, ko se kaj dela, je omejitev 60, v Avstriji pa imajo v istem primeru omejitev 80.
Se pravi ker so omejitve postavljene debilno, jih je potrebno zavestno kršiti? Ne, v Avstriji so tudi 60, če je to potrebno, tudi v Nemčiji, vse odvisno od konfiguracije samega cestišča...
Spoštovani Andrej Leban, mogoče ne bi bilo slabo, če bi se prej malo pozanimali o teh slavnih radarjih. Namreč, ker so bili stvar dogovora med "nekom" in Iskro so to neki žblj modeli in popolnoma nekompatibilni z obstoječimi policijskimi radarji,… ...prikaži več zato njihova uporaba v policiji ni možna, ker programske opreme za te žblj radarje policija nima. Nabava opreme pa bi stala več kot nabava novih radarjev. Zato so res uporabni izključno za tja, kamor gredo: v muzej.
Spoštovani g. Snežinko. Večina radarjev ni "žblj", temveč je proizvajalec Gatso, eden največjih oz. najbolj uveljavljenih svetovnih proizvajalcev tovrstne opreme. "Nekompatibilnost programske opreme" je lahko tudi le prikladen izgovor za množice, da slovenska policija koristi usluge samo enega dobavitelja, ne… ...prikaži več glede na kakovost in (ne)modernost njegovih sistemov. Koliko pa po vašem stane programska oprema za obdelavo podatkov? Ena smrtna nesreča povzroči državi za več kot milijon evrov škode.
Ameriški podatki o 1 milijonu v Sloveniji seveda ne držijo. Če upoštevaš povprečno plačo, plačane davke in izdatke za šolstvo in zdravstvo, je slovenska številka blizu 200.000 evrov.
To seveda ni res. Imamo več slovenskih raziskav na to temo, ena izmed njih je opisana tukaj: https://www.zurnal24.si/avto/v-hudi-nesreci-poleg-zivljenja-izpuhti-se-16-milijona-260455
Gatso ali ne, največji ali najmanjši proizvajalec - to trenutno sploh ni važno. Dejstvo je, da so mariborski radarji neuporabni v našem prostoru. Ne vem, če policija uporablja samo enega proizvajalca, vem pa, da več kot jih je, dražje je… ...prikaži veče za proračun, saj je za vsakega novega proizvajalca potrebna nova oprema in novi ljudje, ki z njo delajo. Zato se naknadno logično nabavlja oprema istega proizvalajca. Ne vem, zakaj lastniki VW-jev potem ne dajejo gor renojeve dele če so cenejši od VW-jevih...
Ja, še o vrednosti življenja: po "raziskavi" na linku je 1.22 miljona "ocenjena vrednost" (neka SVŽ??). Zanimivo, poznam človeka, ki mu je v nesreči umrl najbližji in ni dobil niti centa od teh 1.22 miljona. Tako da ne mi o… ...prikaži več miljonih. Eno je "ocena", povsem drugo je realnost. In, da ne bo pomote: nisem divjak po cestah, če pa plačam ne "pizdim" nad policaji ali redarji ker vem, da sem sam za=bal. Sem pa tiste sorte, ki na ekonomijo gledajo praktično in ne po papirjih, raziskavah in podobnem.
Zanimivo, da vsi tako skrbijo za zmanjševanje smrti na cesti, nobenega pa ne zanimajo smrti zaradi izpušnih plinov, stresa na delovnem mestu, slabe prehrane, itd. pa gre tukaj za bistveno več smrti letno.
Kangler je imel dogovor s šefom Iskre Šešokom o delitvi dobička po kavbojsko za kar pa Kangler sploh ni odgovarjal . Takšne župane ne potrebujemo ,ki skrbijo za svoj žep .
Najprej je treba poskrbet zase, da bi potem lahko poskrbel še za druge. A še nikoli nisi potoval z letalom :)
Kangler je imel odgovor. Ampak, politika je začutila, da je prilika, da odleti in je odletel. Nič se ne zgodi povsem naključno in spontano. Ne "vstaja" v Libiji in tudi ne v MB. Zmeraj je treba bencin priliti od zunaj.
Kangler je pač imel smolo, da je to predlagal v času krize, ki je najbolj udarila prebivalstvo izven LJ, sploh pa vzhodni del. Poleg tega so bili radarji na takih mestih, kjer se samo lupi. Ljudje so bili brez služb… ...prikaži več in brez denarja, potem pa bi jih še kaznovali. Če bi to predlagal danes, bi mu mogoče šlo skozi.
Vse od vrtcov,šol,pločnikov je zgrešena infrastruktura.To bi moralo biti postavljeno čim dlje od prometnic,ker pešci nimajo kaj iskati ob vozišču.
Če se pelješ mimo občine ali pa Tomšičev drevored,Mladinska ulica... Kjer je cona 30.. Sem po mojem eden izmed zelo redkih, ko se res te omejitve držim.. Včasih mi še trobijo.. Itd.. Pač primitivni državljani.. Nič novega v Sloveniji.. Vsaka… ...prikaži več normalna civilizirana država ima redarje itd.. Maribor pa ne.. Ker.. Ahh žalostno..
Ker cona 30 je tam smiselna zakaj?
Če bi se kdaj peljali mimo teh merilnikov v Mariboru, bi vedeli, da kažejo veliko več kot pelješ. Zato pa potem pridejo do 70% prekoračitev ...
Aha, torej problem je v tem da merilniki kažejo preveč?
Ne problem je v tem, da so omejitve postavljene debilno. Poleg tega če voziš po omejitvah, stojiš na vsakem semaforju. Dober primer je avtocesta, ko se kaj dela, je omejitev 60, v Avstriji pa imajo v istem primeru omejitev 80.
Se pravi ker so omejitve postavljene debilno, jih je potrebno zavestno kršiti? Ne, v Avstriji so tudi 60, če je to potrebno, tudi v Nemčiji, vse odvisno od konfiguracije samega cestišča...
Ce bi poznal kaj psihologije, bi vedel, da cca 70% ljudi krsi zapovedi, ki niso smiselne ali logicne.
Ker poznam psihologijo ljudi vem, da kršijo pravila takoj, ko vedo, da za to ne bodo štrafani...
Če gledamo tržaško pa hitro c. proti tržaški od melja ,me prav zanima koliko voznikov se drži omejitve razen avtošol
Na dvopasovnici, kjer ni pločnika daleč naokoli, je omejitev 70 pač bedasta. Če bi bilo 90, ne bi bilo kršitev, ker bi bilo smiselno.
Zbiranje podatkov o prekoračitvah hitrosti pošljite na naslov policije ali pokličite 113 .
Spoštovani Andrej Leban, mogoče ne bi bilo slabo, če bi se prej malo pozanimali o teh slavnih radarjih. Namreč, ker so bili stvar dogovora med "nekom" in Iskro so to neki žblj modeli in popolnoma nekompatibilni z obstoječimi policijskimi radarji,… ...prikaži več zato njihova uporaba v policiji ni možna, ker programske opreme za te žblj radarje policija nima. Nabava opreme pa bi stala več kot nabava novih radarjev. Zato so res uporabni izključno za tja, kamor gredo: v muzej.
Spoštovani g. Snežinko. Večina radarjev ni "žblj", temveč je proizvajalec Gatso, eden največjih oz. najbolj uveljavljenih svetovnih proizvajalcev tovrstne opreme. "Nekompatibilnost programske opreme" je lahko tudi le prikladen izgovor za množice, da slovenska policija koristi usluge samo enega dobavitelja, ne… ...prikaži več glede na kakovost in (ne)modernost njegovih sistemov. Koliko pa po vašem stane programska oprema za obdelavo podatkov? Ena smrtna nesreča povzroči državi za več kot milijon evrov škode.
Ameriški podatki o 1 milijonu v Sloveniji seveda ne držijo. Če upoštevaš povprečno plačo, plačane davke in izdatke za šolstvo in zdravstvo, je slovenska številka blizu 200.000 evrov.
To seveda ni res. Imamo več slovenskih raziskav na to temo, ena izmed njih je opisana tukaj: https://www.zurnal24.si/avto/v-hudi-nesreci-poleg-zivljenja-izpuhti-se-16-milijona-260455
Gatso ali ne, največji ali najmanjši proizvajalec - to trenutno sploh ni važno. Dejstvo je, da so mariborski radarji neuporabni v našem prostoru. Ne vem, če policija uporablja samo enega proizvajalca, vem pa, da več kot jih je, dražje je… ...prikaži veče za proračun, saj je za vsakega novega proizvajalca potrebna nova oprema in novi ljudje, ki z njo delajo. Zato se naknadno logično nabavlja oprema istega proizvalajca. Ne vem, zakaj lastniki VW-jev potem ne dajejo gor renojeve dele če so cenejši od VW-jevih...
Ja, še o vrednosti življenja: po "raziskavi" na linku je 1.22 miljona "ocenjena vrednost" (neka SVŽ??). Zanimivo, poznam človeka, ki mu je v nesreči umrl najbližji in ni dobil niti centa od teh 1.22 miljona. Tako da ne mi o… ...prikaži več miljonih. Eno je "ocena", povsem drugo je realnost. In, da ne bo pomote: nisem divjak po cestah, če pa plačam ne "pizdim" nad policaji ali redarji ker vem, da sem sam za=bal. Sem pa tiste sorte, ki na ekonomijo gledajo praktično in ne po papirjih, raziskavah in podobnem.
Daj Snežinko, preberi prav. 1.2 Mio stane državo, za svojce je tako in tako izguba neprecenljiva.
Zanimivo, da vsi tako skrbijo za zmanjševanje smrti na cesti, nobenega pa ne zanimajo smrti zaradi izpušnih plinov, stresa na delovnem mestu, slabe prehrane, itd. pa gre tukaj za bistveno več smrti letno.