"V večini držav, tudi Sloveniji, namreč avtom v prvih letih ni treba opraviti tehničnega pregleda, zato lahko takšne okvare ostanejo dolgo prikrite, pa čeprav spadajo v kategorijo resnih napak." Kakšna neumnost, jaa .... ni potreben tehnični (pa tudi sicer ni… ...prikaži več malo afer bilo na to temo) ... ampak vozila imajo le REDNE SERVISE, kjer se to opazi, če niso res šlampasti.
Spet skrpucalo od članka. "Ena izmed napak, ki so ZELO POGOSTE" in "ki se pojavijo v 3%" ne gre ravno skupaj, kajne, spoštovani A.L. ? Še 30% bi težko rekel "zelo pogoste", kaj šele za uboge 3%...
Pr men se vsake toliko časa obesi multimedijski sistem z Bluetoothem vred. Novi model in torej novi avto. In potem seveda racunalnik na servisu nic ne pokaze. Po vec zaporednih resetih ( ugasni avto, ga zapusti, zakleni i tako jedne… ...prikaži več 4 puta) glej ga zlomka - spet dela, kot da no nic bilo
Ko se ti to vse prižge moraš takoj pogledati na koledar. Morda je že Božič!… ...prikaži več Morda je že Božič!
"V večini držav, tudi Sloveniji, namreč avtom v prvih letih ni treba opraviti tehničnega pregleda, zato lahko takšne okvare ostanejo dolgo prikrite, pa čeprav spadajo v kategorijo resnih napak." Kakšna neumnost, jaa .... ni potreben tehnični (pa tudi sicer ni… ...prikaži več malo afer bilo na to temo) ... ampak vozila imajo le REDNE SERVISE, kjer se to opazi, če niso res šlampasti.
Spet skrpucalo od članka. "Ena izmed napak, ki so ZELO POGOSTE" in "ki se pojavijo v 3%" ne gre ravno skupaj, kajne, spoštovani A.L. ? Še 30% bi težko rekel "zelo pogoste", kaj šele za uboge 3%...
Pr men se vsake toliko časa obesi multimedijski sistem z Bluetoothem vred. Novi model in torej novi avto. In potem seveda racunalnik na servisu nic ne pokaze. Po vec zaporednih resetih ( ugasni avto, ga zapusti, zakleni i tako jedne… ...prikaži več 4 puta) glej ga zlomka - spet dela, kot da no nic bilo