Slovenija /slovenija/komentarji-in-kolumne
5656 ogledov

Če bi imel več denarja, bi bil poštenjak ...

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • brencl47 19:11 14.november 2017.

    Podobno ureditev odrejanja najnižje cene imamo priliko videti pri zobarjih. Adijo konkurenca - vse to je podobno kartelnemu dogovoru, le da je tokrat pod diktatom države!

  • Vozniček 20:21 14.november 2017.

    Še ena stvar je napačna. Inštruktor, ki je samostojni podjetnik si sam določa delovni čas in nekatere ostale pogoje dela (dopust ipd.), zato nikakor ne bodo mogli določiti, da lahko dela 22 ur. To lahko določijo zaposlenim inštruktorjem, meni, ki ...prikaži več svojo družino peljem na dopust za kolikor časa hočem in delam kolikor časa hočem, da si to privoščim, ne morejo določiti delovnega časa.

  • Vozniček 22:01 14.november 2017.

    G. Zalaznik: Še vpogled "male šole vožnje": Velike šole vožnje, ki so v preteklosti na veliko služile, tudi goljufale in jim nihče ni gledal pod prste, so začele propadati s pojavom novih, manjših šol voženj, ki so bile bolj prilagodljive ...prikaži več in tudi uspešnejše od velikih. S tem namenom se je v Zakonu o voznikih s tem namenom znašlo nekaj čudnih členov, kot je tudi ta, da si "ceh", ki to ni, sam določi ceno ure. Baje, da na ministrstvu dela žena od nekoga in lahko vpliva na to. Tako je to pri nas...

  • Vozniček 22:09 14.november 2017.

    Zadeva je prepletena z norimi odločitvami in pravili. Če bi povprečen kandidat vedel koliko papirjev, podatkov in podpisov mora popisati en inštruktor ali predavatelj predpisov med učenjem, bi se vam zdelo, da greste najmanj na presaditev glave ali jemljete kredit ...prikaži več na banki za 100 let. Novinarji bi lahko bili v veliko pomoč "cehu", a žal ni bisera med vami. Prosite direktorja AVP, naj izvede samo prvo uro tečaja CPP in uro vožnje z vsemi papirji vred. Jaz jo plačam!

  • igorgeus 10:45 14.november 2017.

    Komunistični poseg bi bil, če bi določili najvišjo postavko. Ker pa so najnižjo, gre kvečjemu za kapitalistični poseg (iz teksta izhaja, da postavka navzgor ni omejena), če že opletamo s pridevniki.

    • janez.zalaznik 12:29 14.november 2017.

      Hvala za komentar. Pridevnik komunističen sem uporabil v pomenu nasproten zasebni lastnini. Kapitalističen pristop bi bil, da se sprejme nujno potrebne predpise, ostalo pa prepusti trgu. Morda bi bil res ustreznejši pridevnik etatističen, to je sistem, v katerem si država ...prikaži več a lasti monopol odločanja v vsem družbenem življenju.

    • igorgeus 12:40 14.november 2017.

      Hvala za odgovor. Žal se ne morem strinjati, da gre za monopol države pri odločanju glede na to, da bo urna postavka brez kakršnih koli analiz s strani države postavljena na predlog samih izvajalcev. Sicer pa tudi v kapitalizmu ne ...prikaži več gre prepuščati večine stvari trgu, ker kot smo že neštetokrat videli, bodo tisti, ki imajo moč in možnost zadeve izkoristiti izključno v svojo korist, to v maksimumu tudi storili.

    • janez.zalaznik 13:47 14.november 2017.

      Ja, gre za poseg države na trg, kamor sicer že posega, tako da predpisuje pravila, ki se jih morajo držati šole vožnje, instrument najnižje dovoljene cene je pa po mojem mnenju precej nenavaden. Gre pa za poseg države, minister bo ...prikaži večo podpisal "odlok" o najnižji ceni, če bi se to dogovorili sami izvajalci, bi šlo za omejevanje konkurence.

    • igorgeus 15:01 14.november 2017.

      Praksa omejevanja cen obstaja na marsikaterem področju tudi v t.i. zahodni evropi, pa nihče ne govori o komunizmu. Tako da meni se zdi tako vsesplošno besedno opletanje s komunizmom malo nenavadno, če ne že čudno.

    • nergač 19:26 14.november 2017.

      Ah in oh, no, s temle se ne da opraviti tako na hitro z enim člankom. Npr. lestvica uspešnosti na izpitih je zelo problematična pri nas, ker smo izredo korumpirana družba in člane izpitnih komisij in inštruktorje večkrat veže več ...prikaži več kot poznanstvo (z nekaterimi seveda)...da ne govorimo o latentnih preferencah ocenjevalcev.

    • Vozniček 20:15 14.november 2017.

      Gospod Janez Zalaznik, škoda, ker kolega nista imela časa. Če bi dobro prebrali Zakon o voznikih, bi opazili, da si ne bo ceh določal najnižje cene vožnje, ampak zgolj nekaj velikih šol vožnje v Sloveniji, ki so članice združenja šol ...prikaži več vožnje. Ostale šole vožnje (nečlanice) nimajo nobene besede pri določanju cen.

    • janez.zalaznik 10:15 16.november 2017.

      Vozniček, zakon o voznikih sem seveda prebral, v članku (povezava je tudi v komentarju https://www.zurnal24.si/avto/avtosole-si-bodo-same-dolocile-najnizjo-ceno-minister-bo-podpisal-299888) je točno zapisano, kdo bo določil najnižjo ceno. Ceh je pa stanovska organizacija obrtnikov iste stroke, ne pa vsi obrtniki iste stroke.

    • Vozniček 12:11 16.november 2017.

      Drži, v zakonu je govora o GZS, ne "cehu" šol. Tudi o tem bi bilo treba govoriti, saj je trenutno registriranih šol vožnje 151, članic "ceha" pa neprimerno manj. Nihče ne izpostavi izvornega problema; kako se je takšna določba sploh ...prikaži več znašla v zakonu, kdo jo je tja zapisal, predlagal? Da gre pri tej določbi za očitno kršitev kupa določb iz tržne, gospodarske in monopolne zakonodaje, tega ne izpostavi nihče.

    • janez.zalaznik 12:27 16.november 2017.

      Ja, ministrstvo za infrastrukturo ni bilo najbolj zgovorno. "Na vprašanji, kako odgovarjajo na pomislek, da si bodo avtošole same sebi postavile ceno in da to gotovo ne bo stroškovna cena in zakaj je državna regulacija na tem področju potrebna, saj ...prikaži več vlada na drugi strani zagovarja deregulacijo poklicev, pa niso odgovorili."

    • igorgeus 14:32 06.december 2017.

      Žal ima Slovenija premalo število prebivalcev, da bi prosti trg lahko dejansko uspeval tako kot je bil mišljen. Ni dovolj velika ponudba. Prej boste to ugotovili, prej vam bo jasno zakaj je regulacija cen v naši državi dobra. Poglejte samo ...prikaži več kako prosti trg "uspešno" deluje pri liberalizaciji cen goriva in pri kabelskih operaterjih.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.