Google zdaj plačuje od 2500 do 5000 USD na teden za delo na spletu od doma.... Moj prijatelj mlajšega brata že več mesecev povprečno 18k in dela približno 24 ur na teden..... Zdaj bi morali poskusiti dobiti to delo in… ...prikaži več začeti zaslužiti denar na spletu, tako daa sleditee navodilom na tem spletnem dnevniku .....
....... >>>>>>>>>>>> www.WebJob8.Com
Prva težava je dejstvo, da imamo serijsko premajhno varnostno razdaljo zato se nekdo iz pospeševalnega pasu ne more "vriniti" med dva avta. Drugi problem je na žalost napačna navedba, da avtošole temu posvečajo veliko časa. Kruta realnost je ravno obratna… ...prikaži več zato se novi vozniki ne znajo vključevati. No, pa kot pravi Lavdan se je razpasla navada, da se vozniki "umikajo" na prehitevalni pas. Velik procent pa je tudi starih voznikov, ki avtošole niso delali na takih cestah, zato jih ne obvladajo.
Neumna napaka je da se z vlačilcem umikamo na prehitevalni pas, ker se nekdo hoče vključiti na vozni pas. Zaradi tega se je razpasla navada, da se vozniki prilagajajo tistim, ki se vključujejo na avtocesto, namesto da bi bilo obratno.
Kje pa si videl v članku, da je to neka grda navada, da se vozniki prilagajajo tistim, ki se vključujejo? Če je mesto na pehitevalnem, sem se vedno in se bom še vnaprej "umaknil" točno na prehitevalni pas (in se… ...prikaži več potem vrnil seveda). S tem se bistveno poveča varnost ostalih, da se vključijo, bistveno se poveča pretočnost.
Lavdan... tu ne govorimo o vlačilcih. Govorimo o osebnih avtomobilih. Tudi jaz, če nikogar ne oviram, se umaknem na prehitevalni pas, ko se nekdo vključuje na avtocesto. Seveda, če ni neke gužve. Sicer pa se lahko poveča varnostna razdalja in… ...prikaži več s tem omogoči nekomu da se vključi. Mimogrede - vlačilec se ne vozi s 130km/h po avtocesti!!!
Zato pa bi bilo potrebno prepovedati prodajat avte z kavnimi mlinčki. Če imaš v avtu pravi motor boš imel na sredi vključevalnega pasu že krepko čez 130km/h, ne pa da se vključuješ z 80
Janez60, kak super voznik? Da voziš avto z 180 konji pa res ne rabiš bit noben super voznik. To ti zna voziti čisto vsak začetnik. Je pa tak avto vsekakor precej bolj varen, kot pa avto z kavnim mlinčkom.
Vzev kaj ti pomaga 180 konjev če je pa en vzev za volanom. Seveda vsi smo na vzev standardu in imamo 180 konjev in koliko je teh vozil? Z eno besedo si prepotenten nakladaški bizgec.
@janez60, če bi morali v avte obvezno vgrajevati močnejše motorje, bi bili ti motorji tudi cenejši. Sedaj so pač močnejši motorji dražji, saj se prodajajo kot luksuz. Drugače pa je močnejši motor precej bolj varen kot kavni mlinček. Pa če… ...prikaži več ga uporablja voznik začetnik, izkušen voznik, 80 let star dedek...
Google zdaj plačuje od 2500 do 5000 USD na teden za delo na spletu od doma.... Moj prijatelj mlajšega brata že več mesecev povprečno 18k in dela približno 24 ur na teden..... Zdaj bi morali poskusiti dobiti to delo in… ...prikaži več začeti zaslužiti denar na spletu, tako daa sleditee navodilom na tem spletnem dnevniku ..... ....... >>>>>>>>>>>> www.WebJob8.Com
Prva težava je dejstvo, da imamo serijsko premajhno varnostno razdaljo zato se nekdo iz pospeševalnega pasu ne more "vriniti" med dva avta. Drugi problem je na žalost napačna navedba, da avtošole temu posvečajo veliko časa. Kruta realnost je ravno obratna… ...prikaži več zato se novi vozniki ne znajo vključevati. No, pa kot pravi Lavdan se je razpasla navada, da se vozniki "umikajo" na prehitevalni pas. Velik procent pa je tudi starih voznikov, ki avtošole niso delali na takih cestah, zato jih ne obvladajo.
vsako vozilo lahko lahko razvije 90Km/h na prehitevalnem pasu je pa stvar v tem da se marsikomu smili gorivo pri intenzivnem pospeševanju.
Najbolje je da imaš avto parkiran pa ne bo porabe goriva.
Neumna napaka je da se z vlačilcem umikamo na prehitevalni pas, ker se nekdo hoče vključiti na vozni pas. Zaradi tega se je razpasla navada, da se vozniki prilagajajo tistim, ki se vključujejo na avtocesto, namesto da bi bilo obratno.
Kje pa si videl v članku, da je to neka grda navada, da se vozniki prilagajajo tistim, ki se vključujejo? Če je mesto na pehitevalnem, sem se vedno in se bom še vnaprej "umaknil" točno na prehitevalni pas (in se… ...prikaži več potem vrnil seveda). S tem se bistveno poveča varnost ostalih, da se vključijo, bistveno se poveča pretočnost.
Lavdan... tu ne govorimo o vlačilcih. Govorimo o osebnih avtomobilih. Tudi jaz, če nikogar ne oviram, se umaknem na prehitevalni pas, ko se nekdo vključuje na avtocesto. Seveda, če ni neke gužve. Sicer pa se lahko poveča varnostna razdalja in… ...prikaži več s tem omogoči nekomu da se vključi. Mimogrede - vlačilec se ne vozi s 130km/h po avtocesti!!!
Vzev Ne seri s takimi
Zato pa bi bilo potrebno prepovedati prodajat avte z kavnimi mlinčki. Če imaš v avtu pravi motor boš imel na sredi vključevalnega pasu že krepko čez 130km/h, ne pa da se vključuješ z 80
če imaš zaviralca za volanom, tudi turbo jet ne pomaga
Niso vsi tako super vozniki kot ti. Ali te že snubijo za F1?
Janez60, kak super voznik? Da voziš avto z 180 konji pa res ne rabiš bit noben super voznik. To ti zna voziti čisto vsak začetnik. Je pa tak avto vsekakor precej bolj varen, kot pa avto z kavnim mlinčkom.
Vzev kaj ti pomaga 180 konjev če je pa en vzev za volanom. Seveda vsi smo na vzev standardu in imamo 180 konjev in koliko je teh vozil? Z eno besedo si prepotenten nakladaški bizgec.
@janez60, če bi morali v avte obvezno vgrajevati močnejše motorje, bi bili ti motorji tudi cenejši. Sedaj so pač močnejši motorji dražji, saj se prodajajo kot luksuz. Drugače pa je močnejši motor precej bolj varen kot kavni mlinček. Pa če… ...prikaži več ga uporablja voznik začetnik, izkušen voznik, 80 let star dedek...