Električni avto nima prihodnosti, ker tudi slučajno ni pogojev v kapaciteti električne mreže in proizvodnje le te. Že danes ob navalu toplotnih črpalk transformatorske postaje izpadajo, če še prištejemo cca 50kW na avto, to ni izvedljivo. Mislim, da je prihodnost… ...prikaži več prihodnost v vodiku.
Popolna neumnost, oprostite. Povprečni avto v Sloveniji prevozi dnevno 35 km, kar je 5 kWh energije dnevno. S to dodatno porabo, če smo jutri vsi na elektriki, se nočna obremenitev ne približa dnevni. Večina avtomobilov se seveda polni čez no, ko spimo.
Električni avto lahko ima široko prihodnost. Vendar če jo ima, se moramo zavedati, da trenutno živimo v najboljšem obdobju svobode mobilnosti in da bo šlo navzdol. Zamislimo si konice ob selitvah narodov. Takrat še obstoječa mreža črpalk z gorivom poka… ...prikaži več po šivih. Malo verjetno je, da bi denimo kaka Hrvaška zmogla narediti mnogo predimenzionirano električno omrežje za tistih par poletnih sobot. Verjetno pa tudi druge države ne.
Turist pride, parkira... Polni na šuko vtičnici.... In se pelje ponavadi v trgovino ali kam na plažo.... Par kilometrov... Večina turistov z električnimi avti pride brez polnjenja ali z enim polnjenjem do destilacije... Verjetno se bodo pri kakem trgovskem centru… ...prikaži veču ob cesti ustavili, kupili kaj, pojedli kaj in šli naprej... V pol urah... Nemci in Skandinavci... Avstrijci in Slovenci večinoma ne bodi rabili sploh polniti..
Seveda, le da onesnaženje ostaja tam nekje daleč, v v državah tretjega sveta, kjer so rudniki kobalta, litija, bakra, aluminija, elektrarne na fosilna goriva in hidro elektrarne, ki so katastrofa (Yangce), vendar še vedno na našem skupnem planetu, kjer se… ...prikaži več onesnažuje skupno vodovje in skupna atmosfera, kar vse skupaj slejkoprej zaokroži okrog Zemlje in seže tudi do tistih, ki nepremišljeno na veliko uvajajo električna vozila.
Prirejeno v korist električnih avtov. Povprečni bencinar ima življensko dobo 300.000km, dizel pa vsaj 500.000km. Torej bo treba vse podatke predelat in delit skoraj z dva.
ogljični odtis pri proizvodnji avtomobila od baterij naprej... mah dejte no.. to so pa res merodajni podatki, ki jih je možno meriti.. verjetno obstaja ogljičnoodtisnimeter, al kaj... bz. ljuba božja statistika, zaradi katere sem že marsikdaj nasrkal.. tudi v bolj… ...prikaži večj življenjsko pomembnih zadevah...
Kaprice, kaprice!!! JAOOOO MEEE kot da bi poslušal staro mamo, ki mi govori, da sem kapricast, ker ne maram filanih paprik!!! Električni avtomobil JE umazan že zaradi proizvodnje same in BATERIJ, ker so TOTALNO nerazvite in prekratko trajajo (niso večne)… ...prikaži več in še zelo škodljive kemikalije so v njih!!! Malo se pozanimajte, preden nas okrcate kot stare mame vnučke!
Za enkrat so to LIPO baterije, ki edine lahko zdržijo potrebno kapaciteto malo dlje, vendar so zelo nevarne za vžig in tudi težko razgrdljive in časovno omejene na število ciklov. Večji problem bo pa zagotoviti zadostno količino elektrike, ker omrežje… ...prikaži večomrežje tega nebi preneslo. Danes je omrežje izračunano na cca 25kW na bivalno enoto (stanoivanje), avto ima pa vsaj 50kW, torej več kot stanovanje.
Onesnažujemo vsi, ves čas. Tu jamrat da ena stvar bolj kot druga nima smisla. Bisteno je da bo okoli 2030 nafta tako draga, da je več nihče ne bo hotel tankat. Takrat ne bo kar čez noč možno proizvesti 100… ...prikaži več milijinov avtov na baterije, vodik, ali zrak!
Nafta bi vedno cenejša (ker je bomo manj porabili), dražji bodo prispevki, ki bi naj sanirali posledice kurjenja nafte. Cena goriva, ki bi vse upoštevala vse posledice je po raziskavah 3 do 9 € na liter... Zgolj nafta je pri… ...prikaži več tem nekaj centov. Ampak, če smo pošteni je prav da vozniki plačajo odpravo zdravstvenih, okoljskih in vseh ostalih posledic, ki jih povzročajo.
Odvisno iz česa so baterije inna kakšen način se proizvaja elektrika. Dandanes obstajajo baterije, ki držijo lahko že po 30 let, brez kislin, imaš praktično tudi neiztrošne baterije na ogljikova vlakna. In tudi imaš proizvodnjo elektrike na zelooooo različne načine,… ...prikaži več od vetra, valov, rek, sonca (bio-solarne celice na fotosintezo...) Veliko se je že razvilo in iznašlo. Problem je to na trg dat, ker vemo kdo so monopolisti!
Vsaka litijska baterija bo delala cca 30 let in več. Po 30 letih bo kapaciteta cca 30% začetne. Te batetije se uporabljajo za zalogovnike pri fotovoltaiki, odročnih vikendih, v podjetjih kot UPS, ali kot rezerva v omrežju... Tesline batetije po… ...prikaži več trenutnih podatkih bodo na 80% začetne kapacitete pri cca 900.000 prevoženih km... Proizvodnja litijskih baterij je izredno neinvazivna in okolju prijazna itak.
Ne litijska, Teo. Obstajajo druge vrste, ki po 30-ih letih sploh ne izgubijo kapacitete in so še vedno take kot nove. Samo je počasno polnjenje, kar je super za shranjevanje energije na dolgi rok. Pa še nekaj - ne izgubljajo… ...prikaži več naboja s časom. Litijske baterije, če jih pustiš na miru dolgo časa, se izpraznijo.
Seveda so prirejeni, ker ne upoštevajo črpanja nafte, tankerjev, rafinerij, cistern, črpalk..... Ne upošteva, da je 130g na 100km samo gorenje nafte v cilindru pro 90 na uro z vetrom v hrbet po ravnem v 6. prestavi. Realno je 3.… ...prikaži več prestava, 40 na uro v mestu in 500g na 100km... Brez onih vplivov na začetku.. Težka propaganda naftne in avto industrije.
Ja seveda. Pri naftnem avtomobilu računajo izpust CO2 iz cilindrov pri izgorevanju in gladko zanemarijo izpust CO2 pri črpanju nafte, tankerjih, rafinerijah, cisterna, črpalkah plus kakšno čiščenje npr. Mehiškega zaliva po izlitju. Pri električnih pa od izdelave baterij do proizvodnje… ...prikaži več energije (ki je v slo itak 70% brez CO2).... Bedni poskusi lobijev, ki izgubljajo prihodke s prehodom na elektriko. Razlika v co2( ki ni glavni razlog in ni umazanija) je cca 10 krat... A bolj pomembni so delci..
Električni avto nima prihodnosti, ker tudi slučajno ni pogojev v kapaciteti električne mreže in proizvodnje le te. Že danes ob navalu toplotnih črpalk transformatorske postaje izpadajo, če še prištejemo cca 50kW na avto, to ni izvedljivo. Mislim, da je prihodnost… ...prikaži več prihodnost v vodiku.
Popolna neumnost, oprostite. Povprečni avto v Sloveniji prevozi dnevno 35 km, kar je 5 kWh energije dnevno. S to dodatno porabo, če smo jutri vsi na elektriki, se nočna obremenitev ne približa dnevni. Večina avtomobilov se seveda polni čez no, ko spimo.
Ne vem od kod vam podatek, 50 kWh, ker bi to pomenilo, da vsi naredimo dnevno cca 300km, kar bi pomenilo 90.000 km letno..... Norost.
Električni avto lahko ima široko prihodnost. Vendar če jo ima, se moramo zavedati, da trenutno živimo v najboljšem obdobju svobode mobilnosti in da bo šlo navzdol. Zamislimo si konice ob selitvah narodov. Takrat še obstoječa mreža črpalk z gorivom poka… ...prikaži več po šivih. Malo verjetno je, da bi denimo kaka Hrvaška zmogla narediti mnogo predimenzionirano električno omrežje za tistih par poletnih sobot. Verjetno pa tudi druge države ne.
Turist pride, parkira... Polni na šuko vtičnici.... In se pelje ponavadi v trgovino ali kam na plažo.... Par kilometrov... Večina turistov z električnimi avti pride brez polnjenja ali z enim polnjenjem do destilacije... Verjetno se bodo pri kakem trgovskem centru… ...prikaži veču ob cesti ustavili, kupili kaj, pojedli kaj in šli naprej... V pol urah... Nemci in Skandinavci... Avstrijci in Slovenci večinoma ne bodi rabili sploh polniti..
Seveda, le da onesnaženje ostaja tam nekje daleč, v v državah tretjega sveta, kjer so rudniki kobalta, litija, bakra, aluminija, elektrarne na fosilna goriva in hidro elektrarne, ki so katastrofa (Yangce), vendar še vedno na našem skupnem planetu, kjer se… ...prikaži več onesnažuje skupno vodovje in skupna atmosfera, kar vse skupaj slejkoprej zaokroži okrog Zemlje in seže tudi do tistih, ki nepremišljeno na veliko uvajajo električna vozila.
Prirejeno v korist električnih avtov. Povprečni bencinar ima življensko dobo 300.000km, dizel pa vsaj 500.000km. Torej bo treba vse podatke predelat in delit skoraj z dva.
ogljični odtis pri proizvodnji avtomobila od baterij naprej... mah dejte no.. to so pa res merodajni podatki, ki jih je možno meriti.. verjetno obstaja ogljičnoodtisnimeter, al kaj... bz. ljuba božja statistika, zaradi katere sem že marsikdaj nasrkal.. tudi v bolj… ...prikaži večj življenjsko pomembnih zadevah...
Kaprice, kaprice!!! JAOOOO MEEE kot da bi poslušal staro mamo, ki mi govori, da sem kapricast, ker ne maram filanih paprik!!! Električni avtomobil JE umazan že zaradi proizvodnje same in BATERIJ, ker so TOTALNO nerazvite in prekratko trajajo (niso večne)… ...prikaži več in še zelo škodljive kemikalije so v njih!!! Malo se pozanimajte, preden nas okrcate kot stare mame vnučke!
Za enkrat so to LIPO baterije, ki edine lahko zdržijo potrebno kapaciteto malo dlje, vendar so zelo nevarne za vžig in tudi težko razgrdljive in časovno omejene na število ciklov. Večji problem bo pa zagotoviti zadostno količino elektrike, ker omrežje… ...prikaži večomrežje tega nebi preneslo. Danes je omrežje izračunano na cca 25kW na bivalno enoto (stanoivanje), avto ima pa vsaj 50kW, torej več kot stanovanje.
Onesnažujemo vsi, ves čas. Tu jamrat da ena stvar bolj kot druga nima smisla. Bisteno je da bo okoli 2030 nafta tako draga, da je več nihče ne bo hotel tankat. Takrat ne bo kar čez noč možno proizvesti 100… ...prikaži več milijinov avtov na baterije, vodik, ali zrak!
Nafta bi vedno cenejša (ker je bomo manj porabili), dražji bodo prispevki, ki bi naj sanirali posledice kurjenja nafte. Cena goriva, ki bi vse upoštevala vse posledice je po raziskavah 3 do 9 € na liter... Zgolj nafta je pri… ...prikaži več tem nekaj centov. Ampak, če smo pošteni je prav da vozniki plačajo odpravo zdravstvenih, okoljskih in vseh ostalih posledic, ki jih povzročajo.
Odvisno iz česa so baterije inna kakšen način se proizvaja elektrika. Dandanes obstajajo baterije, ki držijo lahko že po 30 let, brez kislin, imaš praktično tudi neiztrošne baterije na ogljikova vlakna. In tudi imaš proizvodnjo elektrike na zelooooo različne načine,… ...prikaži več od vetra, valov, rek, sonca (bio-solarne celice na fotosintezo...) Veliko se je že razvilo in iznašlo. Problem je to na trg dat, ker vemo kdo so monopolisti!
Vsaka litijska baterija bo delala cca 30 let in več. Po 30 letih bo kapaciteta cca 30% začetne. Te batetije se uporabljajo za zalogovnike pri fotovoltaiki, odročnih vikendih, v podjetjih kot UPS, ali kot rezerva v omrežju... Tesline batetije po… ...prikaži več trenutnih podatkih bodo na 80% začetne kapacitete pri cca 900.000 prevoženih km... Proizvodnja litijskih baterij je izredno neinvazivna in okolju prijazna itak.
Ne litijska, Teo. Obstajajo druge vrste, ki po 30-ih letih sploh ne izgubijo kapacitete in so še vedno take kot nove. Samo je počasno polnjenje, kar je super za shranjevanje energije na dolgi rok. Pa še nekaj - ne izgubljajo… ...prikaži več naboja s časom. Litijske baterije, če jih pustiš na miru dolgo časa, se izpraznijo.
Seveda so prirejeni, ker ne upoštevajo črpanja nafte, tankerjev, rafinerij, cistern, črpalk..... Ne upošteva, da je 130g na 100km samo gorenje nafte v cilindru pro 90 na uro z vetrom v hrbet po ravnem v 6. prestavi. Realno je 3.… ...prikaži več prestava, 40 na uro v mestu in 500g na 100km... Brez onih vplivov na začetku.. Težka propaganda naftne in avto industrije.
Ja seveda. Pri naftnem avtomobilu računajo izpust CO2 iz cilindrov pri izgorevanju in gladko zanemarijo izpust CO2 pri črpanju nafte, tankerjih, rafinerijah, cisterna, črpalkah plus kakšno čiščenje npr. Mehiškega zaliva po izlitju. Pri električnih pa od izdelave baterij do proizvodnje… ...prikaži več energije (ki je v slo itak 70% brez CO2).... Bedni poskusi lobijev, ki izgubljajo prihodke s prehodom na elektriko. Razlika v co2( ki ni glavni razlog in ni umazanija) je cca 10 krat... A bolj pomembni so delci..