Potrošnik ima od tega veliko: čisti zrak, brez škodljivih trdih delcev. Država na račun prevare pa izgubi: namesto, da bi pokasirala več dajatev, na račun takoimenonanih 'kvazi' čistih motorjev dobi manj okoljske takse, ki jo naj bi investirala v čiste… ...prikaži veče tehnologije. Zato tožbe, torej razlika dajatev (ki jo bo moral plačati proizvajalec) in kazen za zavajanje.
Krivda je povsem na strani proizvajalca, ki bi moral to mastno placati vsaki državi za ogrozanje javnega zdravja, saj v mestih se nikoli ni bilo toliko dizlov kot jih je danes. pricemer so NOx tisti problematicni del, ki ubija in… ...prikaži več jemlje na tisoce zivljenj.
Greš na tehnični pregled, pa ti nataknejo en dolg ror na auspuh, pa merijo vsebnost takšnih in drugačnih snovi. Vozilo je bilo v Sloveniji uvoženo in homologirano in tudi pošteno plačano s strani uporabnika (neto cena + ddv). Kaj imam… ...prikaži več torej jaz uporabnik tega vozila s tem izpuhom ? Kaj naj spremenim, kaj naj naredim ? Naj vsak mesec vozim avto na servis, pa da tam testirajo izpuh ? Naj se proizvajalci, ali pa tisti, ki se grejo to politiko, postavijo standarde, kaj in kako. Potrošnik nima in ne more imeti nič s tem. Mi rabimo samo prevozno sredstvo. Ali kako ? Obstaja čista tehnologija, ki pa še dolgo ne bo zaživela. Recimo vozila na gorivne celice so že davnaj razvili, pa nekako ne zaživjo. Zakaj ?
Vsi avti ki nimajo adbluja ne dosegajo standardov in tle je ves problem. Me pa res zanima kdo gre kupit avto s tem da gleda kolk izpusta ima??
Potrošnik ima od tega veliko: čisti zrak, brez škodljivih trdih delcev. Država na račun prevare pa izgubi: namesto, da bi pokasirala več dajatev, na račun takoimenonanih 'kvazi' čistih motorjev dobi manj okoljske takse, ki jo naj bi investirala v čiste… ...prikaži veče tehnologije. Zato tožbe, torej razlika dajatev (ki jo bo moral plačati proizvajalec) in kazen za zavajanje.
Krivda je povsem na strani proizvajalca, ki bi moral to mastno placati vsaki državi za ogrozanje javnega zdravja, saj v mestih se nikoli ni bilo toliko dizlov kot jih je danes. pricemer so NOx tisti problematicni del, ki ubija in… ...prikaži več jemlje na tisoce zivljenj.
Greš na tehnični pregled, pa ti nataknejo en dolg ror na auspuh, pa merijo vsebnost takšnih in drugačnih snovi. Vozilo je bilo v Sloveniji uvoženo in homologirano in tudi pošteno plačano s strani uporabnika (neto cena + ddv). Kaj imam… ...prikaži več torej jaz uporabnik tega vozila s tem izpuhom ? Kaj naj spremenim, kaj naj naredim ? Naj vsak mesec vozim avto na servis, pa da tam testirajo izpuh ? Naj se proizvajalci, ali pa tisti, ki se grejo to politiko, postavijo standarde, kaj in kako. Potrošnik nima in ne more imeti nič s tem. Mi rabimo samo prevozno sredstvo. Ali kako ? Obstaja čista tehnologija, ki pa še dolgo ne bo zaživela. Recimo vozila na gorivne celice so že davnaj razvili, pa nekako ne zaživjo. Zakaj ?