Precej čudno, da vztrajnost vozila, ki bi prišlo do začetka pospeševalnega s hitrostjo vsaj 40 km / h, ne bi "odneslo" do konca pospeševalnega pasu in obstalo na odstavnem pasu ... Razen, če je tam hrib, ali pa je voznik… ...prikaži več presodil, da se bo zaradi okvare ustavil kar na pospeševalnem pasu in naj se ostali je...jo, kako se bodo varno vključili.
Dejstvo je, da pojma nimam, kaj točno se je zgodilo in kaj se je v resnici dalo narediti v tistem trenutku. Vem pa, da bi sam poskušal narediti vse, kar bi lahko, da moje vozilo ne obtiči na pospeševalnem pasu.… ...prikaži več To se le težko dobro konča. Druga zgodba je, da bi si tudi pospeševalni pasovi "zaslužili" odstavni pas zaradi varnosti. Novejše avtoceste v tujini to ponekod imajo.
Glede na sliko bi lahko brez strahu zapeljal na travo in problem rešen. Ko sem nekoč obstal na Cesti bratstva i jedinstva LJ-ZG sem tako ravnal četudi je bilo tam precej dol nagnjen teren.
Trenutek nepazljivosti, kamionar je gledal kako se bo čimlažje vključil, medtem ko so se vozilu pred seboj prižgale lučke in je stisnil zavoro. To je seveda ob predpostavki, da sta se oba vključevala v promet. Nimaš kaj eni vsi trdi… ...prikaži več ratajo če se jim prižgejo lučke.
Precej čudno, da vztrajnost vozila, ki bi prišlo do začetka pospeševalnega s hitrostjo vsaj 40 km / h, ne bi "odneslo" do konca pospeševalnega pasu in obstalo na odstavnem pasu ... Razen, če je tam hrib, ali pa je voznik… ...prikaži več presodil, da se bo zaradi okvare ustavil kar na pospeševalnem pasu in naj se ostali je...jo, kako se bodo varno vključili.
Pri voznikih, kakršni vozijo po naših cestah, se ni ničemur za čuditi. Zelo velik procent jih sploh ni za na cesto. Niti peš, kaj šele z avtomobilom.
Dejstvo je, da pojma nimam, kaj točno se je zgodilo in kaj se je v resnici dalo narediti v tistem trenutku. Vem pa, da bi sam poskušal narediti vse, kar bi lahko, da moje vozilo ne obtiči na pospeševalnem pasu.… ...prikaži več To se le težko dobro konča. Druga zgodba je, da bi si tudi pospeševalni pasovi "zaslužili" odstavni pas zaradi varnosti. Novejše avtoceste v tujini to ponekod imajo.
Glede na sliko bi lahko brez strahu zapeljal na travo in problem rešen. Ko sem nekoč obstal na Cesti bratstva i jedinstva LJ-ZG sem tako ravnal četudi je bilo tam precej dol nagnjen teren.
Slika ni iz tega primera, piše, da je simbolična.
Ah, lahko bi si mislil!
Trenutek nepazljivosti, kamionar je gledal kako se bo čimlažje vključil, medtem ko so se vozilu pred seboj prižgale lučke in je stisnil zavoro. To je seveda ob predpostavki, da sta se oba vključevala v promet. Nimaš kaj eni vsi trdi… ...prikaži več ratajo če se jim prižgejo lučke.