banja@ njihov avto ni bočno poškodovan , oni so se zaleteli v bok drugega!
Eckin@ Tu prehitrega trenutnega ustavljanja ni bilo , kajti lepo so se zarili v bok drugega avta, temu se reče mehak karambol !
@ECking Bi se strinjal. Pri nas sta da, sicer ne tako več mladiča, pripeljala z nekje 170kmh in zletela s ceste, se dvignial in dokatnila tal ter ponovno v zrak in smreko na tla. Poškodbe? Zlomljena ključnica, nekaj odrgnin. Zakaj,… ...prikaži več, ker ni dilo prevelikih G-jev in posledično, ni prišlo do poškodb notranjih organov.
@Žurnalček Če je to mehko, ne vem kaj je potem trdo ob trženju??!! Razen mogoče v zid? Že tu so sile/pojemki/pospeški veliki.
Dejstvo je, da potniki na zadnjih sedežih fašejo sile kopletnega vozila z potniki na prednjih sedežih...tudi sile avta so na zadnjih sedežih veliko močnejše....pritiski na varnostne pasove, na vratove in tudi sunki naredijo večjo škodo na notranje organe. Zato tisti,… ...prikaži več ki ve zakaj se gre....se nikoli ne usede na zadnje sedeže....že sovoznikov sedež je mnogonevarnejši od voznikovega. Ti ne pomaga nobena blazina, če je sila prevelika. Seveda je pomembna tudi telesna pripravljenost in stanje....
Budale, če ne obvladate lastnega vozila, ne dirkajte. Koza blesava je pod rušo vzela še dve nedolžni življenji, ker priti 10 min prej na cilj je bolj pomembno od varnosti
V istem času se je obesilo 5 mladih ljudi. To Nobenega novinarja ne zanima, ker to se ne bere in iz tega se ne da delati naklade in reklam.
Žalostno zamislite se novinarji
Ne rabim nobenega linka do te teme. Statistika pove svoje povprečno si v Sloveniji vzame življenje 400 ljudi na leto v prometnih nesrečah 100 ampak v prometu je denar v samomorih ga ni, nobene pompoznosti ni. Kaj ti hočem povedat… ...prikaži večt da redkokaterega novinarja zanima življenje ampak samo tisto kar se bere
Vzrok za nesrečo v tem slučaju ne more biti NIKAKOR hitrost ! Kriviti v tem slučaju hitrost , je isto kot bi rekli, nesreča se je zgodila ker se je avto premikal. Kaj je vzrok za nesrečo ? Vse drugo… ...prikaži več samo prevelika hitrost ne ! Kdor je dobro prebral napisano ve , da je v njem sedala šele dobro uro, ker ga je ravno kupila v Domžalah . Pred njo kar je najbolj važno, je vozil sin svoj avto in pametnjakoviči od uradnih oseb, povejte in razložite zakaj sin ni začel drseti po cesti oz. ni njega zaneslo
Pejmo po vrsti! Ali je kiksnjen naslov članka ali pa pod naslovom sam članek .Če že daste tak naslov , bi pač morali navesti poškodbe oz. vzrok smrti . Če jih ne veste , pač tudi naslov ne more biti… ...prikaži veči takšen. Z naslovom zavajate bralce , kajti niti z besedo članek ne utemeljuje nalova !
Vzrok za nesrečo je banalen . Moj prijatelj se je zaletel v drevo , ko je iskal kaseto za radio . Voznica absolutno ni bila navajena, na raspored pomožnih stikal na komandni plošči , kot so air - condition, ventilator… ...prikaži večor , smeri pihanja , radio , in še kaj . Trdim , da je nekaj od tega iskala in zato s prvim kolesom zdrsnila na bankino , povratek na njo jo je pa zanesel in vrgel na drugo stran ceste.
Na gumah se šprara in šparalo se bo....kdo prodaja avto z dobrimi, po možnosti gumami z poravnanim letnikom prodaje..,torej kupljene tekoče leto. Če se to že zgodi, pa so nekakovostne. Seveda ni prodajalec kriv za nič, tko kot noben v… ...prikaži več Sloveniji. Jaz bi uvedel, da ob prodaji avtomobilov rabljenih prodajalec in kupec skupaj gresta do uradnega vulkanizerja in iz kupnine menjata za ustrezen kakovostnen komplet novih gum. Medtem strokovnjak pogleda ključne tehnične komponente podvozja.
Avto Ajdovcev je treščil v najmehkejši del -bočno stran- povzročiteljice , se pravi udarec ni bil tako močan , kajti silo je obsorbirala bočna pločevina povzročiteljice . Zakaj sta umrla potnika zadaj , če pa v njihovem delu kabine sploh… ...prikaži večh ni bilo odlomljeno-zvitih delov . Sta bila nepravilno pripeta ?
Enkrat sem bil udelezen v nesreci v kateri me je voznik zadel v kriziscu v prednji del avtomobila, levo v gumo, pri 50 km. Bistvo kar hocem reci je da sem zaradi tega z glavo udaril v stebricek avtomobila, pripet.… ...prikaži več Pri teh okoliscinah v opisani prometni nesreci bi lahko clovek tudi rekel da je prislo do zloma vratu. Samo mnenje...
Bočno se v glavo udariš že pri najmanjšem bočnem drsenju , ki se konča v snegu, ob robniku ceste ali z ledu na makadam. Mišice človeka glavo zadržujejo naprej-nazaj, za bočno pa ni nič od tega , razen če v… ...prikaži večv tistem momentu glavo ne"potopiš "oz. spustiš v ramena.
Veliko napisanega, a malo povedanega o naslovu članka.
Bi kakšen strokovnjak pojasnil zakaj sta pravilno pripeta na zadnih sedežih umrla glede nato, da avto zadaj sploh ni poškodovan.
banja@ njihov avto ni bočno poškodovan , oni so se zaleteli v bok drugega! Eckin@ Tu prehitrega trenutnega ustavljanja ni bilo , kajti lepo so se zarili v bok drugega avta, temu se reče mehak karambol !
@ECking Bi se strinjal. Pri nas sta da, sicer ne tako več mladiča, pripeljala z nekje 170kmh in zletela s ceste, se dvignial in dokatnila tal ter ponovno v zrak in smreko na tla. Poškodbe? Zlomljena ključnica, nekaj odrgnin. Zakaj,… ...prikaži več, ker ni dilo prevelikih G-jev in posledično, ni prišlo do poškodb notranjih organov. @Žurnalček Če je to mehko, ne vem kaj je potem trdo ob trženju??!! Razen mogoče v zid? Že tu so sile/pojemki/pospeški veliki.
In zakaj potem voznik in oseba na sovoznikovem sedežu nista huje poškodovana? Saj so bli vsi v istem avtu kajne, pametnjakoviči?
Dejstvo je, da potniki na zadnjih sedežih fašejo sile kopletnega vozila z potniki na prednjih sedežih...tudi sile avta so na zadnjih sedežih veliko močnejše....pritiski na varnostne pasove, na vratove in tudi sunki naredijo večjo škodo na notranje organe. Zato tisti,… ...prikaži več ki ve zakaj se gre....se nikoli ne usede na zadnje sedeže....že sovoznikov sedež je mnogonevarnejši od voznikovega. Ti ne pomaga nobena blazina, če je sila prevelika. Seveda je pomembna tudi telesna pripravljenost in stanje....
Budale, če ne obvladate lastnega vozila, ne dirkajte. Koza blesava je pod rušo vzela še dve nedolžni življenji, ker priti 10 min prej na cilj je bolj pomembno od varnosti
Sin je vozil pred njo , ona pa z maloprej kupljenim avtom za njim . Jo je sin navlekel na hitrost ?
Bi znalo bit kj tazga
V istem času se je obesilo 5 mladih ljudi. To Nobenega novinarja ne zanima, ker to se ne bere in iz tega se ne da delati naklade in reklam. Žalostno zamislite se novinarji
Lahko podaš prosim link do te informacije?
Ne rabim nobenega linka do te teme. Statistika pove svoje povprečno si v Sloveniji vzame življenje 400 ljudi na leto v prometnih nesrečah 100 ampak v prometu je denar v samomorih ga ni, nobene pompoznosti ni. Kaj ti hočem povedat… ...prikaži večt da redkokaterega novinarja zanima življenje ampak samo tisto kar se bere
Zakaj nenadoma na levi pas?...Cesto naj malo pogledajo....
Kaj ko bi vse prečital !
Vzrok za nesrečo v tem slučaju ne more biti NIKAKOR hitrost ! Kriviti v tem slučaju hitrost , je isto kot bi rekli, nesreča se je zgodila ker se je avto premikal. Kaj je vzrok za nesrečo ? Vse drugo… ...prikaži več samo prevelika hitrost ne ! Kdor je dobro prebral napisano ve , da je v njem sedala šele dobro uro, ker ga je ravno kupila v Domžalah . Pred njo kar je najbolj važno, je vozil sin svoj avto in pametnjakoviči od uradnih oseb, povejte in razložite zakaj sin ni začel drseti po cesti oz. ni njega zaneslo
Glede na ro, da je bil avto pravkar kupljen... je bilo s tem avtom vse vredu???
Pejmo po vrsti! Ali je kiksnjen naslov članka ali pa pod naslovom sam članek .Če že daste tak naslov , bi pač morali navesti poškodbe oz. vzrok smrti . Če jih ne veste , pač tudi naslov ne more biti… ...prikaži veči takšen. Z naslovom zavajate bralce , kajti niti z besedo članek ne utemeljuje nalova !
Vzrok za nesrečo je banalen . Moj prijatelj se je zaletel v drevo , ko je iskal kaseto za radio . Voznica absolutno ni bila navajena, na raspored pomožnih stikal na komandni plošči , kot so air - condition, ventilator… ...prikaži večor , smeri pihanja , radio , in še kaj . Trdim , da je nekaj od tega iskala in zato s prvim kolesom zdrsnila na bankino , povratek na njo jo je pa zanesel in vrgel na drugo stran ceste.
Na gumah se šprara in šparalo se bo....kdo prodaja avto z dobrimi, po možnosti gumami z poravnanim letnikom prodaje..,torej kupljene tekoče leto. Če se to že zgodi, pa so nekakovostne. Seveda ni prodajalec kriv za nič, tko kot noben v… ...prikaži več Sloveniji. Jaz bi uvedel, da ob prodaji avtomobilov rabljenih prodajalec in kupec skupaj gresta do uradnega vulkanizerja in iz kupnine menjata za ustrezen kakovostnen komplet novih gum. Medtem strokovnjak pogleda ključne tehnične komponente podvozja.
Toliko o varnostnih pasovih in kaznovanju zaradi neuporabe ?
Avto Ajdovcev je treščil v najmehkejši del -bočno stran- povzročiteljice , se pravi udarec ni bil tako močan , kajti silo je obsorbirala bočna pločevina povzročiteljice . Zakaj sta umrla potnika zadaj , če pa v njihovem delu kabine sploh… ...prikaži večh ni bilo odlomljeno-zvitih delov . Sta bila nepravilno pripeta ?
Enkrat sem bil udelezen v nesreci v kateri me je voznik zadel v kriziscu v prednji del avtomobila, levo v gumo, pri 50 km. Bistvo kar hocem reci je da sem zaradi tega z glavo udaril v stebricek avtomobila, pripet.… ...prikaži več Pri teh okoliscinah v opisani prometni nesreci bi lahko clovek tudi rekel da je prislo do zloma vratu. Samo mnenje...
Bočno se v glavo udariš že pri najmanjšem bočnem drsenju , ki se konča v snegu, ob robniku ceste ali z ledu na makadam. Mišice človeka glavo zadržujejo naprej-nazaj, za bočno pa ni nič od tega , razen če v… ...prikaži večv tistem momentu glavo ne"potopiš "oz. spustiš v ramena.