Ja, ja... tole je že... kakšna osemintrideseta baterija, ki bo “povzročila revolucijo”. Seveda potem vedno vse utihne. Poleg tega pa domet sploh ni več problem, težava je polnjenje, oz. čas polnjenja. Že miljonkrat rečeno: dokler se baterija ne bo napolnila… ...prikaži več v 3-5 minutah, kot gorivo se lahko skrije pred fosilnimi gorivi.
Enim ne bo nikoli jasno. Enako je kot mobilni telefon. Verjetno ne sediš celo noč poleg in gledaš kako se polni. Izguba časa je par sekund za priklop in izklop polnilca. Enim avto stoji doma 8 ur, drugim 23 ur… ...prikaži več na dan in ta čas se lahko polni, lahko se tudi drugje. Za domet je že potegnilo? Ker je nafta boljša, bi lahko imeli tudi pralni stroj, hladilnik, pečico TDI
Pri EV se moraš stalno ukvarjati z njim, planirati poti, priklope, polnilnice na daljši poti in tako naprej. Dokler ne bo tako kot sedanji motorji, ki tega ne zahtevajo, samo preprosto so in greš, se ne ukvarjaš zaradi njih s… ...prikaži več sto novimi problemi, toliko časa bodo samo niša, 10% do 15% trga, za drugi avto bolje situiranih (ker samo tisti s svojimi hišami lahko polnijo kadar in kolikor hočejo, blokarji pa ne in ti so v večini) za po mestu.
stromar, nimaš dosti pojma o štromu in tem, kajne? 100kWh in več baterije ti niti teoretično ne boš polnil doma na ubogem 10kW omrežju, ker bi za polnjenje rabil 10+ dni. Čez noč boš tak avto napolnil za 10-20km nič… ...prikaži več več, pa še za to boš moral izklopiti VSE OSTALO: boljerje, pralne stroje, klime..., da ti pancarke ven ne vrže. Take hude baterije (že tesle itd...) se polni na polnilnicah, kjer, če imaš srečo, se lahko vsedeš in popiješ tam 5-10 kavic ter poješ kak sendvič v tisti uri, dveh.
čisto malo imam pojma, zadnji 2 leti po 50t km letno z BEV, niti slučajno se ne obremenjujem s polnjenjen, dometom, baterija neto 64 kWh, polnim ponoči v 10 urah na šuko 30kWh, z dinamično polnilnico 55 kWh, ki se… ...prikaži več sama prilagaja vsem porabnikom, je pa ena faza 25A tako prosta. Za malo slovenijo preveč, lahko še sproti med opravki pol ure na DC polnilnici, ogromno AC polnilnic. Če bi potoval po europi bi pa raje teslo zaradi super chargerjev pri katerih še za kavico ni časa
Že nastaja, države se že stran od oči javnosti in vetrnih trolov obračajo k drugim nevetrnim in nesončnim virom. ki edini zagotavljajo stabilen vir za gospodarsko rast v prihodnosti. Z večinsko vetrnim in sončnim viri bi morali nazadovati, zmanjšati porabo.… ...prikaži več To pa čisti baterijski avti ne omogočajo, nasprotno, hudo povečujejo potrebe po dodatni energiji. JE.
Problem je (vsaj pri nas) ker: 1. vetrnice pobijajo ptiče; 2.sončne mečejo senco na floro in favno; 3. termoelektrarne zastrupljajo zrak; 4. hidroelektrarne pobijajo ribe, ter 5. jedrske elektrarne sevajo in pobijajo VSE. Zdaj se pa odloči, kaj bo točka… ...prikaži veča 6 ? Ja, itak... NAFTA!
Ja potrebno bo tudi misliti kam z tolikšnim številom odsluženih barerij?? Kaj v primeru nesreče,da nebo tako kot v Avstriji,ko se je gospod zaletel v drevo avto se je vžgal nato so ga morali za 48 ur potopiti v ogromen… ...prikaži več kontejner,da je igenj ugasnil!!
Novinarski troli s takšnim navdušenim pretiravanjem navijajo za določene proizvajalce in tehnologije, da so povsem slepi za realno razmerje. EV, karkoli že bo, zasedel bo nekaj odstotkov trga, 10 do 15 morda. Večina bo pripadala še naprej fosilcem in hibridom… ...prikaži več z elektriko ali vodikom in še čem.
To nabijanje v zvezi z električnimi avti je tako nadležno kot komar, ki te hoče pičit. Lepo vas prosim dajte nam že enkrat mir z temi električnimi. V zvezi z baterijami pa že poslušamo kakih deset let, kako bodo sedaj… ...prikaži več oh in sploh prišle ven in bodo uničile nafto.
obljub in napovedi o električnih rešitvah je bilo veliko. Dejstvo pa je da električna vozila ostajajo draga in povzročajo visoke CO2 izpusta tako v sami proizvodnji kot tudi v uporabi. Vsi tudi pozabljamo potrebo po izgradnji infrastrukture... Toplotni izkoristek električnega… ...prikaži več avtomobila je nižji od bencinskega. In elektrika ni obnovljiv vir energije. V svetovnem merilu je 74% električne energije proizvedene iz fosilnih goriv. 95% vodika je proizvedenega iz fosilnih goriv.
Nova baterija bo v stvari rezervoar utekočinjene elektrine (Q), ki jo bomo natočili na posebnih polnilnih postajah, podobno, kot natočimo utekočinjeni plin, v par minutah.
Taka baterija je skoraj nesmiselna ker to pomeni da je eden ne bo izkoristil niti v svoji celotni živlenski dobi. Baterije bi morale biti tja do 300 tisoč km, v tem času že 99% ljudi zamenja avto.
Le zakaj bi bila dolga življenjska doba baterije nesmiselna? Če ti bo avto odslužil ali bo uničen in bo baterija še OK boš pač kupil novi avto in vanj vgradil staro baterijo. Baterijo iz odsluženega avta boš lahko namestil doma… ...prikaži več in jo polnil, ko je elektrika cenejša in praznil, ko je dražja...
Skipi, problem ni v tem, da ljudje ne bodo naredili teh miljon km. Poznaš tehnologijo baterij? Baterija v svoji življenjski dobi OD ZAČETKA začne izgubljati na kapaciteti (in moči). Če bi bila baterija taka, da bi držala miljon km potem… ...prikaži več bi z gotovostjo lahko rekli, da bo recimo pol miljona zdržala z zelo enakim dosegom.
Vse lahko drži a le, ko bodo ti avtomobili cenovno primerljivi z današnjim fosilnim, oziroma še konkurenčnejši. Potem bo res bum.
Vsekakor pa tudi čas polnjenja. To je zelo pomembno.
Ja, ja... tole je že... kakšna osemintrideseta baterija, ki bo “povzročila revolucijo”. Seveda potem vedno vse utihne. Poleg tega pa domet sploh ni več problem, težava je polnjenje, oz. čas polnjenja. Že miljonkrat rečeno: dokler se baterija ne bo napolnila… ...prikaži več v 3-5 minutah, kot gorivo se lahko skrije pred fosilnimi gorivi.
Enim ne bo nikoli jasno. Enako je kot mobilni telefon. Verjetno ne sediš celo noč poleg in gledaš kako se polni. Izguba časa je par sekund za priklop in izklop polnilca. Enim avto stoji doma 8 ur, drugim 23 ur… ...prikaži več na dan in ta čas se lahko polni, lahko se tudi drugje. Za domet je že potegnilo? Ker je nafta boljša, bi lahko imeli tudi pralni stroj, hladilnik, pečico TDI
Pri EV se moraš stalno ukvarjati z njim, planirati poti, priklope, polnilnice na daljši poti in tako naprej. Dokler ne bo tako kot sedanji motorji, ki tega ne zahtevajo, samo preprosto so in greš, se ne ukvarjaš zaradi njih s… ...prikaži več sto novimi problemi, toliko časa bodo samo niša, 10% do 15% trga, za drugi avto bolje situiranih (ker samo tisti s svojimi hišami lahko polnijo kadar in kolikor hočejo, blokarji pa ne in ti so v večini) za po mestu.
stromar, nimaš dosti pojma o štromu in tem, kajne? 100kWh in več baterije ti niti teoretično ne boš polnil doma na ubogem 10kW omrežju, ker bi za polnjenje rabil 10+ dni. Čez noč boš tak avto napolnil za 10-20km nič… ...prikaži več več, pa še za to boš moral izklopiti VSE OSTALO: boljerje, pralne stroje, klime..., da ti pancarke ven ne vrže. Take hude baterije (že tesle itd...) se polni na polnilnicah, kjer, če imaš srečo, se lahko vsedeš in popiješ tam 5-10 kavic ter poješ kak sendvič v tisti uri, dveh.
čisto malo imam pojma, zadnji 2 leti po 50t km letno z BEV, niti slučajno se ne obremenjujem s polnjenjen, dometom, baterija neto 64 kWh, polnim ponoči v 10 urah na šuko 30kWh, z dinamično polnilnico 55 kWh, ki se… ...prikaži več sama prilagaja vsem porabnikom, je pa ena faza 25A tako prosta. Za malo slovenijo preveč, lahko še sproti med opravki pol ure na DC polnilnici, ogromno AC polnilnic. Če bi potoval po europi bi pa raje teslo zaradi super chargerjev pri katerih še za kavico ni časa
In ko bo večina avtomobilov električnih bo nastala svetovna elektro kriza !
Že nastaja, države se že stran od oči javnosti in vetrnih trolov obračajo k drugim nevetrnim in nesončnim virom. ki edini zagotavljajo stabilen vir za gospodarsko rast v prihodnosti. Z večinsko vetrnim in sončnim viri bi morali nazadovati, zmanjšati porabo.… ...prikaži več To pa čisti baterijski avti ne omogočajo, nasprotno, hudo povečujejo potrebe po dodatni energiji. JE.
Problem je (vsaj pri nas) ker: 1. vetrnice pobijajo ptiče; 2.sončne mečejo senco na floro in favno; 3. termoelektrarne zastrupljajo zrak; 4. hidroelektrarne pobijajo ribe, ter 5. jedrske elektrarne sevajo in pobijajo VSE. Zdaj se pa odloči, kaj bo točka… ...prikaži veča 6 ? Ja, itak... NAFTA!
Ja potrebno bo tudi misliti kam z tolikšnim številom odsluženih barerij?? Kaj v primeru nesreče,da nebo tako kot v Avstriji,ko se je gospod zaletel v drevo avto se je vžgal nato so ga morali za 48 ur potopiti v ogromen… ...prikaži več kontejner,da je igenj ugasnil!!
Če bi dali garancijo za 500.000 km, avto kupim takoj. Kar je več, pa naj laufa kot akumulator za omrežje še naprej, če hočejo.
Novinarski troli s takšnim navdušenim pretiravanjem navijajo za določene proizvajalce in tehnologije, da so povsem slepi za realno razmerje. EV, karkoli že bo, zasedel bo nekaj odstotkov trga, 10 do 15 morda. Večina bo pripadala še naprej fosilcem in hibridom… ...prikaži več z elektriko ali vodikom in še čem.
še bolj skeptični so bili uporabniki kočij in vpreg, ko so videli prve fosilce
Glede na to kako reklamirajo njen doseg, je v resnici najbrž manjši kot pri prejšnjih baterijah. Musk naklada ko pes teče ;)
ni ga čez fosilca, če je možno tdi, samo da se kadi. Nemci še kar pišejo programe za ID3 in za golfa 8 tudi
To nabijanje v zvezi z električnimi avti je tako nadležno kot komar, ki te hoče pičit. Lepo vas prosim dajte nam že enkrat mir z temi električnimi. V zvezi z baterijami pa že poslušamo kakih deset let, kako bodo sedaj… ...prikaži več oh in sploh prišle ven in bodo uničile nafto.
Tiho bodi, dinozaver, in se umakni napredku!
fosilci so že zgodovina, še dobro, da imamo pri nas toliko ljubiteljev tdi, da ni gneče na polnilnicah
obljub in napovedi o električnih rešitvah je bilo veliko. Dejstvo pa je da električna vozila ostajajo draga in povzročajo visoke CO2 izpusta tako v sami proizvodnji kot tudi v uporabi. Vsi tudi pozabljamo potrebo po izgradnji infrastrukture... Toplotni izkoristek električnega… ...prikaži več avtomobila je nižji od bencinskega. In elektrika ni obnovljiv vir energije. V svetovnem merilu je 74% električne energije proizvedene iz fosilnih goriv. 95% vodika je proizvedenega iz fosilnih goriv.
Videla sem, kako lahko baterija mobilnega telefona pri polnjenju eksplodira in zažge stanovanje. Kaj bi bilo šele pri tako zmogljivi bateriji?
Dobrodošli na najboljšem spletnem mestu za zmenke –– Bredhot.Com
Nova baterija bo v stvari rezervoar utekočinjene elektrine (Q), ki jo bomo natočili na posebnih polnilnih postajah, podobno, kot natočimo utekočinjeni plin, v par minutah.
Taka baterija je skoraj nesmiselna ker to pomeni da je eden ne bo izkoristil niti v svoji celotni živlenski dobi. Baterije bi morale biti tja do 300 tisoč km, v tem času že 99% ljudi zamenja avto.
Le zakaj bi bila dolga življenjska doba baterije nesmiselna? Če ti bo avto odslužil ali bo uničen in bo baterija še OK boš pač kupil novi avto in vanj vgradil staro baterijo. Baterijo iz odsluženega avta boš lahko namestil doma… ...prikaži več in jo polnil, ko je elektrika cenejša in praznil, ko je dražja...
Skipi, problem ni v tem, da ljudje ne bodo naredili teh miljon km. Poznaš tehnologijo baterij? Baterija v svoji življenjski dobi OD ZAČETKA začne izgubljati na kapaciteti (in moči). Če bi bila baterija taka, da bi držala miljon km potem… ...prikaži več bi z gotovostjo lahko rekli, da bo recimo pol miljona zdržala z zelo enakim dosegom.
Ta bo sigurno napolnjena s kakšnih novim in dolgotrajnim virusom......