Se spomnete clankov, kjer se je prvi moz Renaulta hvalil kako so zagnal tovarno in skladisce za obnovo in prodajo rabljenih rezervnih delov? No tle je ves odgovor zakaj je cena taka kakrsna je….posledica tega pa je, da zacne prej… ...prikaži več rjavet, zdrzi manj kilometrov,… pac taki casi so.
ceste so čist o.k., ker so v časo bolh in ficotov bli tud fap-i in tam-i in še kakđen dojcin cest hočeš nočeš moral delat tud zanje. samo parkiplaci so pa ostal za bolhce in sedaj mate problem spravt notr vaše gare, a ne .
Se spomnete clankov, kjer se je prvi moz Renaulta hvalil kako so zagnal tovarno in skladisce za obnovo in prodajo rabljenih rezervnih delov? No tle je ves odgovor zakaj je cena taka kakrsna je….posledica tega pa je, da zacne prej… ...prikaži več rjavet, zdrzi manj kilometrov,… pac taki casi so.
Celo znanost hočte delat iz teh plastičnih dacij....
ker je avto nič vreden zato
se spomnim pri znancu sele pri 7 letu tezave z dacio. ni tolk slab avto ni pa za sminkerje in estete. za teren kr vredu za sluzbenga.
Še en mestni terenec...kot bi hodu z kamionom brez kesona v trgovino po sendvič :)
Za povprečne Slovenske ceste so to prevelike gare ! Ceste pri nas so še vedno takšne , kot so bile v časih Fičkotov in Bolhic !
ceste so čist o.k., ker so v časo bolh in ficotov bli tud fap-i in tam-i in še kakđen dojcin cest hočeš nočeš moral delat tud zanje. samo parkiplaci so pa ostal za bolhce in sedaj mate problem spravt notr vaše gare, a ne .